Jeg må tilstå at jeg allerede var lidt lunken, men det er jo en forjættende tanke at de får en til at tabe 1 ekstra kilo for hver 2 man selv taber. Men tror nu at jeg holder mig til kostomlægning og mere motion - så er der også så meget mere at være stolt over når det (forhåbentlig) lykkes.
Nupo og den slags er ikke mig - vil have 'rigtig' mad til alle måltider.
I dag tog jeg for øvrigt i svømmehallen med målet at svømme 1 kilometer. Desværre var der så mange at de ikke ville lukke flere ind. Det burde jeg måske have sagt mig selv på en regnvejrsdag i 'sommerlandet' men hold kæft hvor var det træls. Der stod jeg topmotiveret (og uden bh for jeg skulle jo direkte ind i bad) og så kunne jeg ikke komme ind. Skod-turister!
Om en halv time skal spunken puttes og så står den på opvask, oprydning og tøjvask og det kommer nok til at tage en time, men bagefter må jeg prøve at motivere mig selv igen og komme på en lunte/gåtur med hunden.
I dag har vi fået dette: http://butik.ubberup.dk/product.asp?product=15 til aftensmad med brune ris til. Det var vellykket og spunken skovlede ind - jeg holdt mig til en portion.
Dagens synder tæller et glas juice, sukker på havregrøden og ca 1 dl græsk yoghurt.
I morges vejede jeg mig, og det var ikke opmuntrende. Ved godt at det er farligt at sætte så store mål, men hvis jeg kunne tabe 17 kg ville jeg være SÅ glad - det kommer jo nok til at tage noget tid men ville gerne gøre det inden vi prøver at få nr. 2, for hvis man først bliver gravid, så er det nok let at lade stå til og tænke at det må vente - og så er der bare endnu mere bagefter. Og så kunne jeg også slippe for den fæle glucosebelastning :X
Fedt at du er med på vognen mor-3 :klap:
Har du et konkret mål, eller vil du bare være lidt sundere?
Anmeld