Nu skal det være slut! Hvem vil være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

als-vb

vil helt klart også holde mig LANGT fra Alli pillen, kender folk der har skidt orange i bukserne...adr!!! Så ja hellere nupo eller andet meal replacement hvis det er for at gøre det nemmere for en selv. Men kcal beregning er det bedste syntes jeg. Hvis man ved hvad man får af kcal og hvor meget man skal have for at tabe sig så er det meget nemmere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Spunk-vb

Jeg må tilstå at jeg allerede var lidt lunken, men det er jo en forjættende tanke at de får en til at tabe 1 ekstra kilo for hver 2 man selv taber. Men tror nu at jeg holder mig til kostomlægning og mere motion - så er der også så meget mere at være stolt over når det (forhåbentlig) lykkes. Nupo og den slags er ikke mig - vil have 'rigtig' mad til alle måltider. I dag tog jeg for øvrigt i svømmehallen med målet at svømme 1 kilometer. Desværre var der så mange at de ikke ville lukke flere ind. Det burde jeg måske have sagt mig selv på en regnvejrsdag i 'sommerlandet' men hold kæft hvor var det træls. Der stod jeg topmotiveret (og uden bh for jeg skulle jo direkte ind i bad) og så kunne jeg ikke komme ind. Skod-turister! Om en halv time skal spunken puttes og så står den på opvask, oprydning og tøjvask og det kommer nok til at tage en time, men bagefter må jeg prøve at motivere mig selv igen og komme på en lunte/gåtur med hunden. I dag har vi fået dette: http://butik.ubberup.dk/product.asp?product=15 til aftensmad med brune ris til. Det var vellykket og spunken skovlede ind - jeg holdt mig til en portion. Dagens synder tæller et glas juice, sukker på havregrøden og ca 1 dl græsk yoghurt. I morges vejede jeg mig, og det var ikke opmuntrende. Ved godt at det er farligt at sætte så store mål, men hvis jeg kunne tabe 17 kg ville jeg være SÅ glad - det kommer jo nok til at tage noget tid men ville gerne gøre det inden vi prøver at få nr. 2, for hvis man først bliver gravid, så er det nok let at lade stå til og tænke at det må vente - og så er der bare endnu mere bagefter. Og så kunne jeg også slippe for den fæle glucosebelastning :X Fedt at du er med på vognen mor-3 :klap: Har du et konkret mål, eller vil du bare være lidt sundere?

Anmeld

14. juli 2011

desirefinck-vb

Jeg vil også meget gerne være med. Jeg har længe ville tabe mig det jeg tog på da jeg ventede Frigga. Men nu skal det være og det er også nemmere nå man er flere om det. Jeg skal snart starte på arbejde igen. Og der ved jeg at jeg få en del motion da jeg cykler mange km hver dag og efter arbejde tager jeg også i motion center hver anden dag, da vi har et par arbejdspladsen. Men det er værre med kosten. Der har jeg det største problem, jeg har en tendens til at glemme min frugt og grøn og så er jeg rigtig glad for brød, og det har jeg hørt ikke er så godt i store mængder ;)

Anmeld

14. juli 2011

Spunk-vb

Fedt - dejligt ikke at være alene :)

Anmeld

15. juli 2011

als-vb

Spunk skrev:
I dag har vi fået dette: http://butik.ubberup.dk/product.asp?product=15 til aftensmad med brune ris til. Det var vellykket og spunken skovlede ind - jeg holdt mig til en portion. Dagens synder tæller et glas juice, sukker på havregrøden og ca 1 dl græsk yoghurt.
Træls med svømmehallen...men efter ferien er det jo altid en mulighed igen. Tror i forhold til det du skriver at din største synder på menuen ikke er sukkeret på havregrøden, havregrynene og mælken (hvis den er lavet på det) Havregryn på trods af at de er sunde koster de rigtig meget i kcal og kan hurtigt gøre at man kommer til at få for mange kcal, og mælk er også noget man skal prøve at have i meget begrænsede mængder. Ris brune eller hvide indeholder samme kcal og spiser man bare 100 gram så er man lynhurtigt på 350 kcal (en kogepose er 120 gram). En god dag for mig er som følgende (på ca 1350 kcal) En skive rugbrød af 50 gram, 3 stk pålækker barneque kalkun pålæg, tomatskiver. et stk frugt eller grønt (ca 100 gram) et stk rugbrød af 50gram med pålæg og lidt grønt. frugt/grønst (100 gram) Aftensmad helst ikke over 650 kcal. f.eks pita med fiskefrikadeller (ingen dressing) salat i. Burgere med kyllingebøffer og salat ol. holder mig så meget som muligt fra ris og pasta da det koster kassen i kcal.

Anmeld

15. juli 2011

Mor-3-vb

Spunk skrev:
Fedt at du er med på vognen mor-3 :klap: Har du et konkret mål, eller vil du bare være lidt sundere?
Begge dele.. Har en rigtig flot kjole, som jeg har gemt... Som er målet at komme til at passe igen forhåbeligt :laugh: Så håber jeg bare jeg er stærk nok.. Tager nemlig på ferie til sjælland fra i dag og ca 3 uger frem.. Men er jo stadig tæt på en computer.. så vil holde jer opdateret, om jeg synder for meget :blush:

Anmeld

15. juli 2011

Spunk-vb

Måske har du ret Als, men man har jo også brug for kostfibre. Havregrøden er heldigvis lavet på vand, for sådan foretrækker jeg den. Jeg orker ikke en atkins-agtig kur med masser af kød og grønt - så vild er jeg heller ikke med kød. Vil egentlig bare gerne spise en 'normal' kost i mindre mængder og med unødtigt fedt og sukker skåret væk. God ferie mor-3. Hvad er dine mål desirefinck? For øvrigt lykkedes det at komme ind i svømmehallen i dag, og jeg fik svømmet 1 kilometer. Er ret glad og føler at det går godt. Glæder mig allerede til næste torsdag hvor jeg skal se om det kan ses på vægten. Vil være tilfreds med bare ½ kg - må hellere anskaffe mig en digital vægt.

Anmeld

8. august 2011

Mor-3-vb

Hejsa så er jeg kommet hjem igen, fra en dejlig ferie i det sjællandske.. Og kan være stolt over at sige, har ikke taget 1 gram på :klap: Er rigtig stolt. Til trods for 2 fødselsdage med lagkage. hvor en min fars 50 års bød på 10 forskellige lagkager.. Og jeg er et kage menneske.. elsker kager, det er nok min last :blush: :lol: Men alt i alt synes jeg, at jeg har klaret det rigtig godt.. Så imorgen er det tilbage til træningen i Butterfly women..

Anmeld

8. august 2011

als-vb

Ja jeg har fra januar til dd. tabt 17,8 kilo. Så er nu normalvægtig med et BMI på 24,9. Kunne godt komme længere ned, men med den fantastiske nyhed (i min verden) om min graviditet så droppes kuren og så bliver det et spørgsmål om at holde den sunde stil og tage så lidt på under graviditeten som muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.