Kysser du dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Kirle-vb

Vi kysser altså også i et væk herhjemme! PÅ kryds og tværs! Min søn elsker når vi alle kysser hinanden på samme tid - skøre unge! :silly: :woohoo: Jeg kan personligt sagtens adskille seksuelle og aseksuelle kys :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Charlotte d. 17.-vb

Debatten i England skyldes jo, at Germaine Greer, ultra-ultra-ultra-feministen og provo'en, har 'kriminaliseret' kys mellem far og datter. Det undrer mig virkelig, at nogen stadig tager hende alvorligt - hun har vel bare savnet mediernes opmærksomhed. Selvfølgelig skal børn af begge køn kysses af forældrene af begge køn. Troels Kløvedal har sagt om børneopdragelse, at 'Børn skal have nogle kys' - og kogt helt ned synes jeg, det er selve essensen af, hvad børns helt basale behov er. Vi kysser også løs herhjemme - den 14-årige gider ikke for tiden, men både hende på næsten 18 og den 'bette' på knap 13 vil gerne kysse og kysses af os.

Anmeld

30. juni 2011

Oxboll-vb

JA! JA! JA! Selvfølgelig gør VI det. Både far og jeg siger godnat med kram og kys - PÅ MUNDEN! Hør nu her, børn er elskelige, uskyldige væsner og debatten i England er usmagelig, fordi man seksualiserer ud fra et voksent synspunkt. Hvis man som voksen ikke kan skelne mellem voksen (seksuel) kærlighed og så kærligheden til et barn, er det sq da langt ude! Jeg tror børn har langt bedre af at lære at fysisk kropskontakt (hvad enten det er kys, kram, leg/idræt) er en god, sund ting og så skal vi voksne altså lade være med at se sex alle steder!!!

Anmeld

1. juli 2011

Pia S-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Debatten i England skyldes jo, at Germaine Greer, ultra-ultra-ultra-feministen og provo'en, har 'kriminaliseret' kys mellem far og datter. Det undrer mig virkelig, at nogen stadig tager hende alvorligt - hun har vel bare savnet mediernes opmærksomhed.
Hmm hun er sær og jeg læste godt, at det var hende som stod bag. Undrer mig så lidt over at hun ikke også 'kriminaliserer' kys mellem mor og søn - eller har Ødipus levet forgæves :side: Jeg savner at kysse på min søn pt for han er på ferie :kiss:

Anmeld

4. juli 2011

Meesalith-vb

Jeps Vi forældre kysser ham på munden, kinden og over næsten hele kroppen :-) Der er ikke noget bedre end at kysse en dejlig blød babyfod. Han må kysse os og hans jævnaldrende på munden. Alle andre voksne han kender må han kysse på kinden.

Anmeld

5. juli 2011

Nuna-vb

Ja da.!! Børn skal ha' 1000 kys om dagen, både af mor og far. :kiss:

Anmeld

5. juli 2011

Mama87-vb

Hele tiden!! -En million gange om dagen, og når vi ikke selv kysser vores datter på snart 3, kommer hun helt af sig selv og giver et smaskkys!.. Og godnatkyssene er standard, de er allerede 'automatiske'.. ;)))

Anmeld

14. juli 2011

Johannamor-vb

Da den snart 7-årige var baby læste jeg om en fransk undersøgelse, der viste, at børn tager skade af at se deres forældre kysse... Hvad er det for noget? Børn skal da se, at deres forældre er glade for hinanden - og det viser man ved at holde i hånd, kysse farvel osv osv. Vi kysser en masse her i familien - som børnene vil, selvfølgelig. Den 7-årige har i et par år kun villet kramme og ikke kysse - men det har heldigvis forandret sig igen. Og den 5-årige elsker at kysse, også med trutmund på munden. Håber kysseriet bliver ved rigtigt længe...

Anmeld

15. juli 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Kys er da et kæmpe symbol på kærlighed og selvfølgelig skal børn da både se og mærke kys. De må da få et helt unaturligt forhold til kys, deres kroppe og hvordan man blandt andet viser kærlighed. Forstår ikke hvordan man kan kriminalisere en så stor kærlighedserklæring? Her må far (og morfædre, bedstefar og farfar) også kysse Alma... Det falder dem vist alle naturligt. DP får i øvrigt også farvelkys hver dag.. Synes kys er noget helt naturligt.. Og kan slet ikke forstå hvordan man kan lade være..

Anmeld

15. juli 2011

Det er stadig mig-vb

Mine børn bliver VOLD snasket, de får kys på både mund og over hele fjæset - hvis jeg altså må :) Jeg kysser stadig min Mor på munden, og min Far fik også kys på munden lige indtil han døde - og nu kysser jeg ham i tankerne. Det er ikke så længe siden jeg sad og sludrede med drengenes kammerater om kys, og alle de udenlandske børn havde faktisk ALDRIG kysset deres forældre på munden. Hvor de danske drenge syntes det var VILDT mærkeligt ikke at have kysset sin egen Mor :laugh: De store knægte kysser faktisk aldrig på munden mere, men stikker mig en dum skægget kind i stedet :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.