Kysser du dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.655 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Webredaktøren-vb

... og må fædre kysse deres børn godnat? I England diskuteres det lige nu, om kys fra fædre til døtre er naturligt eller forkert Holdninger til emnet spænder fra, hvorvidt fædrenes kys vil anspore pigernes trang til at flirte med mænd senere i livet til, at der intet mistænkeligt er i et godnatkys, men at det er naturlig intimitet mellem fædre og døtre. Hos mig får børnene masser af kys og kram, men jeg kan faktisk ikke huske, at jeg nogensinde har fået kys fra min mor. Min far derimod gav 'tante-kys', da min søster og jeg var små :laugh: Som voksen er jeg nu kun på kram med mine forældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Pia S-vb

Ja da - så tit jeg kan få lov. Han er jo 11 nu :) Jeg tror slet ikke, jeg gider kommentere den undersøgelse som efter min mening er totalt ude i hampen (så kommenterede jeg den vist alligevel) :silly: Lad os da få nogle børn som ikke får kys og lærer at alt hvad det modsatte køn gør, kun er fordækt. Ejj undskyld men sådan får jeg det altså lidt!!!!

Anmeld

27. juni 2011

desirefinck-vb

Jeg kan ikke se noget galt i at kysse sine børn, så længe børnene vil ha det. Ja nu er vores datter jo ikke så gammel og hun vil få rigtig mange kys af både manden og jeg så længe hun giver os lov. Jeg giver stadig kram og et kys på kinden til min mor og far, det ligger meget naturligt for mig at gøre..og min nevø giver da også min datter nogle kys og det samme gør min mor og far dog ikke på munden..

Anmeld

27. juni 2011

LouiseHH-vb

JAAAAA! Alle de kys og kram og nusseri vores datter vil være med til får hun ;-) Det er da bare det bedste i hele verden! Selvfølgelig kysser Freja sin far godnat, alt andet ville da være fuldkommen mærkeligt i mit hoved, det er jo hendes far for pokker da! :silly: Bliver sgu så harm over de (ja undskyld udtrykket) de skide tilknappede englændere....(så fik jeg også lige generaliseret idag :blush: )

Anmeld

27. juni 2011

Polyp-vb

I Brasilien er en italiensk far blevet fængslet for at have givet sin 8-årige datter et kys på stranden...så det er ikke kun englænderne der er vanvittige...desværre nej, jeg kysser ikke mit barn... han er alt for høj og 13-årige drenge har andre de hellere vil kysse på end mor ;-(((

Anmeld

28. juni 2011

Happymummy-vb

Alt hvad jeg kan. Det gør hans far vist også. Og så længe det ikke er tungeslaskere, så er det da bare skønt! Intet galt i at vise, at man elsker sit barn...

Anmeld

28. juni 2011

maj84-vb

Ja, men aldrig på munden... Det er muligt, jeg bare er snerpet, men for mig er kys på munden noget meget intimt mellem to mennesker, og jeg kunne ikke drømme om at kysse andre end min kæreste på munden. Det betyder ikke, at børnene ikke får masser af kys og kram, for de får rigeligt (selv om man selvfølgelig aldrig kan få for mange!) af både mor og far - kyssene er bare på kinden. Jeg er også selv på 'kindkys' med mine forældre, og kan ikke mindes, at det nogensinde har været anderledes...

Anmeld

28. juni 2011

Spunk-vb

Ja da, så tit som hun gider - hvilket desværre ikke er tit nok :laugh: Jeg kyssede også min far godnat indtil jeg blev teenager og har svært ved at se noget forkert at familiemedlemmer viser ømhed overfor hinanden.

Anmeld

29. juni 2011

als-vb

JAAA!!! Hun bliver dænget til i kys og kram. hun skal da vide hun er elsket. Farmand giver også kys og masser af kram, og ja så længe man ikke tungeslasker en barn, men tantekysser, så skal den bare have max gas! lige så længe hun gider. For lige pludselig er hun en stor pige der ikke gider sådan noget pjat mere.

Anmeld

29. juni 2011

Togo1601-vb

Jeg kysser altid min dejlige lille trold.. Og hun får også masser af kys fra sin far - og selvfølgelig skal hun da det! :cheer: Jeg kunne ikke forestille mig andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.