Magter bare ikke den unge mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2009

S.L.S

JA og det er så ment i kærlighed.. Sidder flere gange om dagen og får de vildeste spark og det er sgu så man letter.. Er ved at dø af grin når en arm eller fod kører ude i siden, og hun virkelig strækker sig igennem..  Fik da selv losset til underkanten af bordet så mit skinneben nok har en flot kulør i morgen
Er total forelsket i hende, for uanset hvor træt og udkørt man er så skal hun nok sætte gang i festen, det er helt sikkert..  Er så glad i dag over at jeg ikke valgte hende fra dengang, jeg fandt ud af jeg var gravid ved en upser.. (Til dem der ikke er helt med har jeg skrevet min historie et sted på min profil.)

Elsker hende sgu, og håber hun giver mig en dejlig smerte fri og glat fødsel.. Ha Ha ja man må jo gerne drømme ikk sandt..

Skulle bare ud med det, da jeg er helt overvældet over at sådan en lille skid kan gøre sådan nogle utroligt ting ved en.. Det er bare super lækkert...

P.s Skal lige høre om der er nogle af jer tøzzer der har fået barn igen efter en sidste fødsel for 11 år siden, og hvordan var det i dag i forhold til dengang.. Har hørt det skulle gøre nuller efter så mange år...

fra S.L.S       34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Pellemor

Hej!
Jeg har sidst født for 14 år siden og skal nu forhåbentlig snart til det igen (er 40 + 5). Er noget spændt på det og samtidig hamrende nervøs, faktisk næsten ligesom første gang jeg skulle føde... Min jordemoder siger at selvom det er så mange år siden, så kan min krop godt huske at den har gjort det før, så det skulle gerne gå lidt nemmere ligesom hvis det var 2 år siden jeg havde født feks...Så det håber jeg, hvis hun nu altså har tænkt sig at komme ud

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

Jeg er selv alene og gravid i 36. uge, og jeg glæder mig enormt til at hilse på den lille pige, som også er utrolig aktiv i min mave Ventetiden er lang nu synes jeg...

Anmeld

8. september 2009

S.L.S

Pellemor skriver:

Hej!
Jeg har sidst født for 14 år siden og skal nu forhåbentlig snart til det igen (er 40 + 5). Er noget spændt på det og samtidig hamrende nervøs, faktisk næsten ligesom første gang jeg skulle føde... Min jordemoder siger at selvom det er så mange år siden, så kan min krop godt huske at den har gjort det før, så det skulle gerne gå lidt nemmere ligesom hvis det var 2 år siden jeg havde født feks...Så det håber jeg, hvis hun nu altså har tænkt sig at komme ud

Øv du er lige op over nej spøg til side er slet ikke misundelig he he... Meeen bare det var mig.. Jeg frygter det også lidt, da det er så mange år siden.. Har på fornemmelsen hun nok ska give en kamp til stregen

Glæder mig til at høre hvordan det er gået hos jer, sender ihvertfald en masse vestøv afsted og tanker om en dejlig fødsel..

Krams herfra S.L.S

Anmeld

8. september 2009

S.L.S

linda2009 skriver:

Jeg er selv alene og gravid i 36. uge, og jeg glæder mig enormt til at hilse på den lille pige, som også er utrolig aktiv i min mave Ventetiden er lang nu synes jeg...

Ventetiden er rigtig lang, som jeg også skrev til Pellemor så jeg slet ikke misundelig

Har du også været selv fra starten af??
Syntes faktisk det er rart et sted, så er der mere ro og mindre stress..

Krams fra S.L.S

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

S.L.S skriver:

Ventetiden er rigtig lang, som jeg også skrev til Pellemor så jeg slet ikke misundelig

Har du også været selv fra starten af??
Syntes faktisk det er rart et sted, så er der mere ro og mindre stress..

Krams fra S.L.S

Ja, det har jeg. Min historie er her fra side 3...
https://www.baby.dk/debat/16962pi3/enlig-morfar/hvordan-fortaeller-man-at-man-er-gravid.aspx

Jeg har ingen problemer med at være alene, men for barnets skyld ville jeg have ønsket at faderen ville involvere sig mere, selvom det var forventeligt, at han ikke gjorde. Der var ingen mulighed for at vælge hende til og fra dengang, men idag er jeg glad for, at jeg skal have hende. Det bliver stort og hold op hvor jeg glæder mig

Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

S.L.S

linda2009 skriver:

Ja, det har jeg. Min historie er her fra side 3...
https://www.baby.dk/debat/16962pi3/enlig-morfar/hvordan-fortaeller-man-at-man-er-gravid.aspx

Jeg har ingen problemer med at være alene, men for barnets skyld ville jeg have ønsket at faderen ville involvere sig mere, selvom det var forventeligt, at han ikke gjorde. Der var ingen mulighed for at vælge hende til og fra dengang, men idag er jeg glad for, at jeg skal have hende. Det bliver stort og hold op hvor jeg glæder mig

Linda 35+3

Glæder mig også. Ekstremt..
Men jeg gjorde en masse forsøg på at få den kære far ind i billedet flere gange, men bad ham til sidst om at smide håndklædet i ringen, for følte at han bare holdt mig hen til sidst til jeg havde født..

Han havde altid ønsket sig en datter, og jaaaa....
Det har han så også fået, bare med en der er 17 år yngre og har en pige på 1½år, så det var vigtigere.. Der står i dag ukendt far på papirene og han kommer aldrig ind i vores liv mere, det valg har han selv truffet, og jeg har det fint med det..

Så karriere kvinde med børn og selv det er mit nye motto

Kan godt se du også står i en ekstrem tosset situation... Det er ikke det fedeste...
Men tror godt vi kan klare os selv, uden de mænd... De har jo allerede bevist hvilket niveua de selv er på ....

S.L.S  34+ 3

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

S.L.S skriver:

Glæder mig også. Ekstremt..
Men jeg gjorde en masse forsøg på at få den kære far ind i billedet flere gange, men bad ham til sidst om at smide håndklædet i ringen, for følte at han bare holdt mig hen til sidst til jeg havde født..

Han havde altid ønsket sig en datter, og jaaaa....
Det har han så også fået, bare med en der er 17 år yngre og har en pige på 1½år, så det var vigtigere.. Der står i dag ukendt far på papirene og han kommer aldrig ind i vores liv mere, det valg har han selv truffet, og jeg har det fint med det..

Så karriere kvinde med børn og selv det er mit nye motto

Kan godt se du også står i en ekstrem tosset situation... Det er ikke det fedeste...
Men tror godt vi kan klare os selv, uden de mænd... De har jo allerede bevist hvilket niveua de selv er på ....

S.L.S  34+ 3

Hvordan kan man skrive ukendt far på? Det troede jeg ikke var muligt. Ikke at jeg overvejede det et sekund, og han har da heldigvis også vedkendt sig faderskab uden problemer Jeg håber stadig han vil se hende, når hun kommer til verden, for han har været her for at mærke lidt på maven osv., men jeg regner absolut ikke med noget.

Ja, karrierekvinder med børn tilslutter jeg mig helt klart! Vi er vel det stærke køn...

Knus Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

S.L.S

linda2009 skriver:

Hvordan kan man skrive ukendt far på? Det troede jeg ikke var muligt. Ikke at jeg overvejede det et sekund, og han har da heldigvis også vedkendt sig faderskab uden problemer Jeg håber stadig han vil se hende, når hun kommer til verden, for han har været her for at mærke lidt på maven osv., men jeg regner absolut ikke med noget.

Ja, karrierekvinder med børn tilslutter jeg mig helt klart! Vi er vel det stærke køn...

Knus Linda 35+3 

Han har valgt alt fra så jo det kan godt lade sig gøre...Han eksistere ikke mere i vores verden.. Så derfor gjorde jeg det.

Kan heller ikke bruge sådan et individ til noget, han har jo mere travlt med sit nye liv etc..

Og ja vi er det stærke køn he he...

S.L.S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.