JA og det er så ment i kærlighed.. Sidder flere gange om dagen og får de vildeste spark og det er sgu så man letter.. Er ved at dø af grin når en arm eller fod kører ude i siden, og hun virkelig strækker sig igennem.. Fik da selv losset til underkanten af bordet så mit skinneben nok har en flot kulør i morgen

Er total forelsket i hende, for uanset hvor træt og udkørt man er så skal hun nok sætte gang i festen, det er helt sikkert.. Er så glad i dag over at jeg ikke valgte hende fra dengang, jeg fandt ud af jeg var gravid ved en upser.. (Til dem der ikke er helt med har jeg skrevet min historie et sted på min profil.)
Elsker hende sgu, og håber hun giver mig en dejlig smerte fri og glat fødsel.. Ha Ha ja man må jo gerne drømme ikk sandt..

Skulle bare ud med det, da jeg er helt overvældet over at sådan en lille skid kan gøre sådan nogle utroligt ting ved en.. Det er bare super lækkert...
P.s Skal lige høre om der er nogle af jer tøzzer der har fået barn igen efter en sidste fødsel for 11 år siden, og hvordan var det i dag i forhold til dengang.. Har hørt det skulle gøre nuller efter så mange år...

fra S.L.S 34+2
Anmeld