Anbefaling af gode krimier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Zelania

Mænd der hader kvinder!!! Superb! Der eri 3 bøger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Brumbassen

FrkT skriver:

Hejsa!

Jeg får perioder ind imellem, hvor jeg læser som en gal i fx en måned, derfor ejer jeg også efterhånden en del bøger.
Fik den idé at lave en tråd, hvor vi kan anbefale gode kriminalromaner til hinanden, os som synes om disse. Jeg elsker en god krimi, må jeg indrømme, og jo sværere den er at regne ud - des bedre.

Vil starte ud med at anbefale jer at læse "Et net af løgne" af Tony Strong. Den er simpelthen bare så velskrevet, og ufatteligt spændende. Må tilføje at jeg læste den på ca. 4 timer ud i ét køre første gang, kunne bare slet ikke lægge den fra mig!

Elsebeth Egeholm er også en FANTASTISK bud Hun har skrevet en krimi serie, på 6 bøger mener jeg det er og hver en er ganske enkelt helt igennem geniale.. Jeg er en STOR fan

Anmeld

8. september 2009

ønskebørn74

Kloster skriver:

ELSKER Camilla Läckberg.

Har desværre kun læst Isprinsessen og Prædikanten intil videre.
Står skrevet op til Stenhuggeren.

Er helt ny bogorm, så jeg har ikke læst så mange

Kloster

og du skal glæde dig til både stenhuggeren og tyskerungen!!!!

Anmeld

8. september 2009

ønskebørn74

AnneKH skriver:

Uuh, her kan jeg være med!  Jeg ELSKER krimier - især hvis jeg kan læse dem liggende i en solstol sydpå, i 35graders varme.. og med en drink i hånden!  

Anyway.. Jeg sværger til Liza Marklund og så har jeg lige slugt alle Sarah Blædels krimier. de er virkelig gode!! 

Lige mine ord!!!!

Anmeld

8. september 2009

ønskebørn74

Brumbassen skriver:

Elsebeth Egeholm er også en FANTASTISK bud Hun har skrevet en krimi serie, på 6 bøger mener jeg det er og hver en er ganske enkelt helt igennem geniale.. Jeg er en STOR fan

OGSÅ JEG!!! får gåsehud når jeg læser dem... Det foregår jo herhjemme...hihi

Anmeld

8. september 2009

ønskebørn74

LIGE NU LÆSER JEG SAM BURNE, DOMMENS DAG...

MEGA GOD BOG

Anmeld

8. september 2009

Brumbassen

ønskebarn74 skriver:

OGSÅ JEG!!! får gåsehud når jeg læser dem... Det foregår jo herhjemme...hihi

Ja, det kommer lige pludselig tættere på når man kender stederne
Jeg har lige læst hendes nye "vold og magt" og uuuhadada den er bestemt også helt igennem fantastisk

Anmeld

9. september 2009

tascia

jeg er flere gange blevet anbefalet en forfatter der hedder Kathy Reichs, hun skulle skrive helt fantastiske krimier.

jeg ved ikke om du kender den der krimiserie på tv3 der hedder Bones, men den er inspireret af hendes bøger.

læs evt om hende her http://krimisiden.dk/content.php?page=author&value=12479

//Natascia

Anmeld

9. september 2009

Kloster

FrkT skriver:

Den MÅ jeg også bare læse. Har kun læst en enkelt bog af ham, men den elskede jeg. Den skal du læse, den hedder "Den tredje tvilling", rigtig fed bog også

Hej.

Den der "Den Tredje Tvilling" er den i en serie ell helt alene???

Så den nemlig i den lokale brugs og synes den lød lidt interessant.

Kloster

Anmeld

9. september 2009

vatten

Jeg elsker at læse! Desværre er det kun i ferierne, jeg rigtigt får gjort noget ved det, da jeg ikke kan overskue at læse ved siden af studiet i løbet af semestret. 

Men Leif Davidsens bøger synes jeg er rigtig gode. Specielt "Den russike trilogi". Og så lærer man en del om russisk kultur samtidig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.