Anbefaling af gode krimier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.803 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. september 2009

FrkT

Hejsa!

Jeg får perioder ind imellem, hvor jeg læser som en gal i fx en måned, derfor ejer jeg også efterhånden en del bøger.
Fik den idé at lave en tråd, hvor vi kan anbefale gode kriminalromaner til hinanden, os som synes om disse. Jeg elsker en god krimi, må jeg indrømme, og jo sværere den er at regne ud - des bedre.

Vil starte ud med at anbefale jer at læse "Et net af løgne" af Tony Strong. Den er simpelthen bare så velskrevet, og ufatteligt spændende. Må tilføje at jeg læste den på ca. 4 timer ud i ét køre første gang, kunne bare slet ikke lægge den fra mig!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Kloster

ELSKER Camilla Läckberg.

Har desværre kun læst Isprinsessen og Prædikanten intil videre.
Står skrevet op til Stenhuggeren.

Er helt ny bogorm, så jeg har ikke læst så mange

Kloster

Anmeld

8. september 2009

AnneKH

Uuh, her kan jeg være med!  Jeg ELSKER krimier - især hvis jeg kan læse dem liggende i en solstol sydpå, i 35graders varme.. og med en drink i hånden!  

Anyway.. Jeg sværger til Liza Marklund og så har jeg lige slugt alle Sarah Blædels krimier. de er virkelig gode!! 

Anmeld

8. september 2009

Miss BananaHammock

Jeps, Liza Marklund. Der har jeg også lagt mange timer

Anmeld

8. september 2009

Maise

der er jo altid Stieg Larsson og Jo Nesbø. Min ynglingsbog er Jordens søjler af Ken Follet. 

Anmeld

8. september 2009

FrkT

Maise skriver:

der er jo altid Stieg Larsson og Jo Nesbø. Min ynglingsbog er Jordens søjler af Ken Follet. 

Den MÅ jeg også bare læse. Har kun læst en enkelt bog af ham, men den elskede jeg. Den skal du læse, den hedder "Den tredje tvilling", rigtig fed bog også

Anmeld

8. september 2009

FrkT

AnneKH skriver:

Uuh, her kan jeg være med!  Jeg ELSKER krimier - især hvis jeg kan læse dem liggende i en solstol sydpå, i 35graders varme.. og med en drink i hånden!  

Anyway.. Jeg sværger til Liza Marklund og så har jeg lige slugt alle Sarah Blædels krimier. de er virkelig gode!! 

Jeg er også rigtig glad for Sara Blædels bøger, har selv "Kald mig prinsesse" og "Kun ét liv" af hende. Er helt vild med Kald mig prinsesse specielt, den anden er også god, men ikke helt så god

Anmeld

8. september 2009

Maise

FrkT skriver:

Den MÅ jeg også bare læse. Har kun læst en enkelt bog af ham, men den elskede jeg. Den skal du læse, den hedder "Den tredje tvilling", rigtig fed bog også

Min kæreste ejer alle hans bøger. Vil lige sige dig at jordens søjler er på 1200 sider og de første 500 er personkarakteristiker, men lover dig at hele bogen er megagod. Dog kan man godt bladre let henover  fortællingerne om hvordan de bygger kathedraler ;-)

Anmeld

8. september 2009

FrkT

Maise skriver:

Min kæreste ejer alle hans bøger. Vil lige sige dig at jordens søjler er på 1200 sider og de første 500 er personkarakteristiker, men lover dig at hele bogen er megagod. Dog kan man godt bladre let henover  fortællingerne om hvordan de bygger kathedraler ;-)

Hehe, ja det bliver måske også for langtrukket for mig. Men har hørt meget godt om bogen, og kan jo godt lide forfatteren, så tror absolut jeg skal give den en chance snart!
Fedt at han har alle hans bøger, har du så læst Den tredje tvilling? Ellers så kom igang!!!

Anmeld

8. september 2009

Maise

FrkT skriver:

Hehe, ja det bliver måske også for langtrukket for mig. Men har hørt meget godt om bogen, og kan jo godt lide forfatteren, så tror absolut jeg skal give den en chance snart!
Fedt at han har alle hans bøger, har du så læst Den tredje tvilling? Ellers så kom igang!!!

har ikke læst den, men den må jeg læse så. Tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.