Test liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Anetski

Ja saa er det idag mens skal komme. Kl er lidt i syv og jeg har vaeret oppe siden kl 6. Mens smerterne tager til og har lidt brune pletter saa den er paa vej.

Noej hvor er jeg ked men det skulle altsaa ikke vaere nu.

Tror jeg maaske faar en kikkertundersoegelse mere (foerste var i 2007) da jeg har mens smerter lige fra aegloesning til mens kommer saa noget kunne tyde paa at endometriosen blir vaerre.

Jeg har ellers ikke noget imod at faa narkose men efter den foerste kirkkertundersoegelese var jeg bare saa grokky i flere timer og jeg kunne ikke staa op for smerter i skulderen paagrund af luften. Har bare ikke lyst til det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

oo

Anetski skriver:

Ja saa er det idag mens skal komme. Kl er lidt i syv og jeg har vaeret oppe siden kl 6. Mens smerterne tager til og har lidt brune pletter saa den er paa vej.

Tror jeg maaske faar en kikkertundersoegelse mere (foerste var i 2007) da jeg har mens smerter lige fra aegloesning til mens kommer saa noget kunne tyde paa at endometriosen blir vaerre.

Jeg har ellers ikke noget imod at faa narkose men efter den foerste kirkkertundersoegelese var jeg bare saa grokky i flere timer og jeg kunne ikke staa op for smerter i skulderen paagrund af luften. Har bare ikke lyst til det igen.

det er så ærgeligt altså! jeg ved jo hvordan du har det i disse dage og det er overhovedet ikke særlig sjovt

Anmeld

28. september 2009

LISBETH:-)

Anetski skriver:

Føler for dig. Har selv prøvet det rigtig mange gange. Skuffelsen er bare så alt over skyggende. Håber det snart lykkedes.

Kæmpe til dig.

Lisbeth

Anmeld

3. oktober 2009

Nova's mor

Hvordan kan 14 dag gå så langsomt, har godt nok aldrig håbet på at det snart var mandag i hele mit live, men nu kan det kun komme for langsomt..

Anmeld

3. oktober 2009

oo

with.love skriver:

Hvordan kan 14 dag gå så langsomt, har godt nok aldrig håbet på at det snart var mandag i hele mit live, men nu kan det kun komme for langsomt..

uh uh uh! er det nu på mandag du skal teste?? MEGA spændende!! kan du fornemme noget?

Anmeld

3. oktober 2009

Nova's mor

Tjuhl skriver:

uh uh uh! er det nu på mandag du skal teste?? MEGA spændende!! kan du fornemme noget?

Det er faktisk alllllt for spændende..

Altså der er flere ting synes jeg, men er bange for at det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Meeen har han mens lignende tilstand hele dagen, så nu må vi se om det er godt eller skidt..
Håber inderligt på det første...

Anmeld

3. oktober 2009

Nova's mor

with.love skriver:

Altså der er flere ting synes jeg, men er bange for at det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Meeen har haft mens lignende tilstand hele dagen, så nu må vi se om det er godt eller skidt..

han= haft

Anmeld

3. oktober 2009

oo

with.love skriver:

Altså der er flere ting synes jeg, men er bange for at det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Meeen har han mens lignende tilstand hele dagen, så nu må vi se om det er godt eller skidt..

hold op mand! det er RIGTIG spændende så

Anmeld

3. oktober 2009

Nova's mor

Tjuhl skriver:

hold op mand! det er RIGTIG spændende så

Mere end man kan klare..

Hvad med sig hvornår kan du teste?

Anmeld

3. oktober 2009

oo

Mere end man kan klare..

Hvad med sig hvornår kan du teste?

uha, jeg skal lige insemineres først jeg er jo lige gået igang med 5. runde og er igang med mine hormoner. så skal jeg scannes på onsdag og skal højst sandsynlig insemineres den 12 eller 13 oktober og så er der testsdag omkring 1. november. så der er lææææænge endnu.

men dit er jo lige om lidt! aj, jeg ved godt at man helst vil holde hovedet koldt og ikke glæde sig på forhånd, men nogle gange tænker jeg, at jeg alligevel blir lige ked af det om jeg har glædet mig eller ej når jeg så tester negativ

skal du ind og have taget blodprøve eller skal du hjemmesteste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.