Test liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

dorthemus

Anetski skriver:

Hej

Til de gravide - Havde i mens lignende smerter foer i testede positiv?

Jeg har mens smerter. Ikke vildt haarde endnu men det virker som om de er paa vej. Tror ikke det har virket denne gang.

Det kan du tro  lige fra dag 1...murren og ømhed som om mens. var på vej selvom der var to uger til.

Hvorfor tror du ikke det virker og hvornår skal du have mens. eller teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

oo

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Anmeld

23. september 2009

Anetski

dorthemus skriver:

Det kan du tro  lige fra dag 1...murren og ømhed som om mens. var på vej selvom der var to uger til.

Hvorfor tror du ikke det virker og hvornår skal du have mens. eller teste?

Hej

Ja fik jo foerst lagt aeg ind 6 dage efter min aegloesning og der begynder jeg normalt at have mes lignende smerter. Jeg syntes de her er lidt staerkere end den normale ulmen men ellers ligesom enhver anden syklus. Jeg toerre simpelthen ikke at tro paa at det har virket.

Teank og vi proevede ogsaa naturligt i denne maaned og fordi jeg fik taget blodproever vidste vi med sikkerhed hvornaar jeg havde aegloesning og saa gik vi ellers til den.

Naa men jeg har ikke taenkt mig at teste foer tirsdag hvilket vil vaere en dag over tiden. Blodproeven er paa onsdag.

Jeg har taenkt mig at faa en tid hos en en kinisisk akupunktoer som maaske kan hjaelpe med at faa min krop i balance. Maaske er det det der skal til? Er der nogen der har hoert om folk som gik til akupuntoer og at det hjalp,

Tjul - Jeg haaber det gaar bedre!!!!

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Anetski skriver:

Hej

Ja fik jo foerst lagt aeg ind 6 dage efter min aegloesning og der begynder jeg normalt at have mes lignende smerter. Jeg syntes de her er lidt staerkere end den normale ulmen men ellers ligesom enhver anden syklus. Jeg toerre simpelthen ikke at tro paa at det har virket.

Teank og vi proevede ogsaa naturligt i denne maaned og fordi jeg fik taget blodproever vidste vi med sikkerhed hvornaar jeg havde aegloesning og saa gik vi ellers til den.

Naa men jeg har ikke taenkt mig at teste foer tirsdag hvilket vil vaere en dag over tiden. Blodproeven er paa onsdag.

Jeg har taenkt mig at faa en tid hos en en kinisisk akupunktoer som maaske kan hjaelpe med at faa min krop i balance. Maaske er det det der skal til? Er der nogen der har hoert om folk som gik til akupuntoer og at det hjalp,

Tjul - Jeg haaber det gaar bedre!!!!

Hvor er det dog spændende  
Jeg  for dig!

Knus Dorthe

Anmeld

26. september 2009

Nova's mor

Kæmpe tillykke til jer gravide, hvor er det bare fantastisk for jer....
Jeg er selv blevet insermineret 21 sep. og venter svar 5. okt... Hvordan er det lige man overlever vente tiden, det er min første inserminering og håber helt inderligt at det lykkes..
9 dage til test dag....

for alle der venter svar.

Knus Jane

Anmeld

27. september 2009

LISBETH:-)

6800 - ? - test 11. September  - NEGATIV
wannabemom - Insemineret 3. sep. - test 16. sep - NEGATIV
dortemus - iui d. 2. september - test 16. September - GRAVID
Lisbeth2910 - iui-h 5. september - test 19. September - GRAVID
Anetski - test  28. September
Tjuhl - iui d. 12. september - test 29. September - NEGATIV
with.love - iui 21. September - test 5. Oktober

Anmeld

27. september 2009

LISBETH:-)

with.love skriver:

Kæmpe tillykke til jer gravide, hvor er det bare fantastisk for jer....
Jeg er selv blevet insermineret 21 sep. og venter svar 5. okt... Hvordan er det lige man overlever vente tiden, det er min første inserminering og håber helt inderligt at det lykkes..
9 dage til test dag....

for alle der venter svar.

Knus Jane

Hejsa,

uha det er spændende. Jeg håber det er ok at jeg har sat dig på testlisten

Ja ventetiden er meeeeeget lang. Og meget hård og komme igennem.

Jeg  for at det lykkedes for jer

Lisbeth

Anmeld

27. september 2009

Nova's mor

lisbeth2910 skriver:

Hejsa,

uha det er spændende. Jeg håber det er ok at jeg har sat dig på testlisten

Ja ventetiden er meeeeeget lang. Og meget hård og komme igennem.

Jeg  for at det lykkedes for jer

Lisbeth

Det er selvfølgelig helt iorden..

Anmeld

27. september 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

6800 - ? - test 11. September  - NEGATIV
wannabemom - Insemineret 3. sep. - test 16. sep - NEGATIV
dortemus - iui d. 2. september - test 16. September - GRAVID
Lisbeth2910 - iui-h 5. september - test 19. September - GRAVID
Anetski - test  28. September
Tjuhl - iui d. 12. september - test 29. September - NEGATIV
with.love - iui 21. September - test 5. Oktober

puha, det var slet ikke sjovt at se sit eget navn og resultat på listen lige pludselig

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

puha, det var slet ikke sjovt at se sit eget navn og resultat på listen lige pludselig

Det kan jeg sørme godt forstå...tænkte selv det samme for lidt siden

Jeg håber, at næste gang er den der

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.