Sommeren og terminen venter lige om hjørnet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.038 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

8382Hinnerup-vb

Hej allesammen :) Synes det er på tide der sker lidt herinde, så jeg vælger at starte -så må I andre følge trop ;) -Kan jo ikke passe jeg er den eneste med termin i august 2011?!! :ohmy: Jeg er ikke den vilde debattør, men måske I andre er det? :cheer: Jeg kan fortælle at jeg er 27 år, og venter mit 1 barn. Er gift og det er min mands nummer 3 :) Håber I alle må få en dejlig sommer :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen til og tillykke med din graviditet :) Der må bestemt være flere herinde, der går en dejlig barselstid i møde inden længe, så hold jer ikke tilbage :klap: Ved du, om du venter en pige eller dreng... eller er det en hemmelighed?

Anmeld

10. maj 2011

maj84-vb

Du er bestemt ikke den eneste - jeg er her i hvert fald også ;) . Jeg er lige fyldt 27 og har termin med mit tredje barn den 16. august. Har i forvejen to drenge på hhv 2 og 4½ år, og vi ser frem til endnu en drengs ankomst til verden :) .

Anmeld

10. maj 2011

LMC-vb

Hej Nej helt alene er I ikke, jeg har også termin i august, nærmere betegnet den 26, så der er stadig små 15 uger til. Det er både mit og kærestens første barne og vi glæder os vildt meget. Jeg er 26 år og min kæreste er 35 år. Jeg er heller ikke den store debatør...men det kunne da være meget hyggeligt at skrive lidt sammen med nogen der 'er i sammen båd' som en selv :)

Anmeld

11. maj 2011

Krolack-vb

Jeg er her også :) Jeg har termin den 11.august og er lige netop stødt ind i første store udfordring (synes jeg selv) Indtil videre er min graviditet gået fint, udover meget kvalme og opkast de første 3 måneder :laugh: men... Nu har jeg simpelthen så mange ryg og mave smerter, at jeg nærmest ikke engang orker at gå på toilettet øv! Og har mentalt svært ved at skulle indrømme jeg ikke kan særlig meget lige nu. Er der nogen der har det på samme måde? Jeg har været hjemme fra job i 2 dage nu og har det meget mærkeligt med at sidde på min 'flade' hele dagen. Håber meget jeg vænner mig til det :huh: Ellers har jeg det godt - Det er vores første barn og vi glæder os helt vildt begge to!

Anmeld

13. maj 2011

randi86-vb

Hejsa! :) Jeg venter mit og min kærestes første barn, som er en lille pige. Jeg er 24 år og han er 25. Jeg har termin d 29.8. :) Jeg har ikke mærker liv endnu, men jeg har hørt hjertelyd... er der andre her inde som skal føde sidst i august og heller ikke har mærket liv endnu?

Anmeld

14. maj 2011

Simba1976-vb

Hej Allesammen Jeg har også termin i August - nærmere betegnet den 8 aug. Det er vores første barn, og det er sket via insemination. Jeg er 34 og min kæreste hun er 38. Vi venter en lille Freja og glæder os helt vildt meget til hun kommer ud. :-) De eneste gener jeg har haft er lidt halsbrand om aftenen og engang imellem ret meget uro i benene om aftenen.

Anmeld

14. maj 2011

Webredaktøren-vb

Hej !!! Jeg Har ikke termin i august, men om en uge den 21 maj ;) Jeg er 22 år og det er min kæreste også!! Det er vores 1 barn, og vi ved ikke om det bliver én pige eller en dreng, så vi er super spændte nu!! ;) Til dig der ikke mærker liv! Kan du ikke mærke sådan en form får boblen?? jeg kunne nemlig også først mærke sådan rigtig spark/liv i uge ca 32. ;) Til dig med halsbrand, har du fundet en god løsning?? jeg har nemlig også den sygeste halsbrand engang imellem!! Dét eneste jeg syntes hjælper en smule er hehe chokolade :blush: :huh: mvh Malene

Anmeld

15. maj 2011

randi86-vb

Jo jeg kan godt mærke nogle bobler det er dejligt. jeg ville bare lige høre af for jeg synes at rigtig mange steder står der at man omkring uge 24 til 25 skal kunne mærke liv hver dag... Men tak for svar :)

Anmeld

16. maj 2011

missbergh-vb

Hejsa :) I er bestemt ikke alene om, at have termin i aug. Jeg har termin den 31. aug. og venter vores første barn. :) Jeg er 22 år og min kæreste 23 og vi venter en lille Liva :) Vi glæder os utrolig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.