Sort Gucci skuldertaske sælges med matchende pung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
727 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. september 2009

LotteGabriella

Ja som overskriften siger, så sælger jeg min Gucci taske inkl. pung

Tasken er i fin stand....er kun lidt slidt nogle steder i bunden og lidt nederst på den ene side...det er ikke noget man lægger mærke til

Pungen har en skade, da vores gamle hund har taget et hjørne af den Men den kan let blive flot igen, hvis man er god til at sy eller kender en der er det....man kan f.eks. reparerer den med et stykke sort lædder

Begge ting er 3,5 år gamle....nypris for tasken er 5.600 kr. og nypris for pungen er 2.500 kr.!

Jeg vedhæfter lige nogle billeder....på det billede af stoffet, kan man se den slidtage nederst i den ene side som jeg har skrevet længere oppe....I kan se at der er lidt sorte flosser nogle steder, det er ikke noget vildt, men synes lige at jeg ville vise det

Kom med nogle friske  men også realistiske bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

Ja som overskriften siger, så sælger jeg min Gucci taske inkl. pung

Tasken er i fin stand....er kun lidt slidt nogle steder i bunden og lidt nederst på den ene side...det er ikke noget man lægger mærke til

Pungen har en skade, da vores gamle hund har taget et hjørne af den Men den kan let blive flot igen, hvis man er god til at sy eller kender en der er det....man kan f.eks. reparerer den med et stykke sort lædder

Begge ting er 3,5 år gamle....nypris for tasken er 5.600 kr. og nypris for pungen er 2.500 kr.!

Jeg vedhæfter lige nogle billeder....på det billede af stoffet, kan man se den slidtage nederst i den ene side som jeg har skrevet længere oppe....I kan se at der er lidt sorte flosser nogle steder, det er ikke noget vildt, men synes lige at jeg ville vise det

Kom med nogle friske  men også realistiske bud

jeg vedhæfter lige nogle flere billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.