Tasken til sygehuset ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

rikke....16 juni 2011-vb

mange tak.. Hvornår har du tamin pixi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Studerende-vb

Det har jeg d. 18. Juni :) Men hvis babyen ikke snart tager lidt mere på i vægt, vil hun blive taget med kejsersnit en af de kommende dage/uger... Går til scanning og læge 2-3 gange om ugen, for at sikre hun kommer ud hvis hun helt stopper med at tage næring til sig.

Anmeld

29. april 2011

lottemhg-vb

Hej :) Også lige et par råd fra mig. Jeg havde god brug for en læbepomade under fødslen. Ens læber kan blive frygteligt tørre, når man skal 'gispe' så meget. Og hvis du har langt hår eller bare pandehår, så husk også lige et hårspænde :) Pøj pøj med det hele. Vh. Lotte.

Anmeld

29. april 2011

Elverpigen-vb

Jeg vil også sige at du skal tage en dyne med til baby, for på Herlev kunne de ikke garantere at de havde dyner nok, nogle forældre 'kommer' til at tage den med hjem. Men den var nu også lækker. B) Og så noget sæbe, shampoo og balsam til dig selv. Så får du det du helst vil have. Men ellers held og lykke med det hele.

Anmeld

29. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Der er kommet mange gode bud, som jeg ikke vil gentage ;) Hvis du har mange du skal ringe til, kunne det være meget smart, at have mobilopladeren med - eventuelt også oplader til kamera el. viderkamera. Pøj pøj med det hele :cheer:

Anmeld

2. maj 2011

rikke....16 juni 2011-vb

mange tak alle sammen ;) Det er pakket næsten alt det i har skrevet ;) Pixi: det var da ikke rart.. håber hun snart vil tage på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.