Jeg er ved at pakke min taske, og denne gang skal jeg helt klart have en rulle luksus-papir med! Fødte for et år siden på Herlev hospital. Og det toiletpapir de har har på barselsgangen er virkelig tarveligt! Når man lige er blevet syet forneden er det altså ikke sjovt at tørre sig med noget billigt møg, som mest af alt minder om sandpapir! :ohmy:
Denne gang pakker jeg heller ikke så meget babytøj. Vi fik kun brugt et enkelt af de sæt tøj vi havde med. Hospitalet har hvad baby skal bruge af tøj, så hvis du vælger at bruge dit eget, har du bare mere vasketøj med hjem :P
Baby sover ret meget, så det er en god ide at sørge for lidt underholdning, hvis ikke du føder ambulant. Jeg havde ikke taget så meget som et ugeblad med, for jeg var helt sikker på at jeg ville have nok at se til med den lille ny; WRONG! Jeg kedede mig helt vildt om aftenen! og jeg var ikke så heldig at få en stue med TV. så kæresten hentede vores bærbar og et par dvd'er. Så gik der lidt tid med det :)
Et par sutsko el. tøfler er heller ikke en dum ide. Det er ikke så fedt at rende rundt på hospitalet med bare fødder, men heller ikke så fedt at hoppe i støvlerne hver gang man skal på toilettet, hente mad, osv..
Havde heller ikke lige overvejet at G-stregs trusser måske ikke var det bedste til at holde et kæmpe hygiejnebind på plads. Så rummelige trusser er et must! :lol:
Og ja, ellers bare lidt løst tøj, toiletsager og lidt snacks, så tror jeg man er helgarderet ;)
Anmeld