Køber du mest til dig selv eller dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Her er det også ungerne, der får først ALTID!!! Det hjælper jo ikke noget, at moren er smart i tøjet, hvis ungerne går i 'fattigmandsshorts' eller ikke har regntøjet i orden :P I morgen skal vi til musikaften på teateret, og jeg ved udmærket godt, hvad børnene skal have på, men har endnu ikke nogen ide om, hvad jeg skal have på :unsure: ...og det er jo ikke fordi jeg regner med at skulle komme 'splitter ragende hans jørgen' :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

als-vb

Her er det klart også tøsen der får mest. Har de sidste par måneder været lidt bedre til at forkæle mig selv på tøjfronten. Min overgangsjakke var 5 år gammel så den skulle altså skiftes og så var garderoben alarmerede tom på min side og så kom der lidt nyt til. hvorimod tøsen altid har nyt og relativ pænt tøj. Dog er det ikke ret dyrt de vi køber det for det er der ikke penge til.

Anmeld

15. april 2011

MetteNB-vb

Her får drengene mest - så min mand og så mig selv. :cheer: Overhovedet ikke nogen klage. Det er mest mig, der shopper, og jeg synes altså, det er mest spændende at shoppe til drengene. Da jeg ventede bassen (ældste barnet), var jeg af den overbevisning, at der var mest fancy tøj til piger. - men jeg har i hvert fald konstateret, at det også er muligt at købe meget fantastisk tøj til drenge. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.