Køber du mest til dig selv eller dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Webredaktøren-vb

I weekenden fandt jeg forårstøjet frem, og ud af kasserne dukker mit ældgamle tøj, mens jeg finder nye regnsæt til ungerne og på det nærmeste en fuld sommergarderobe :huh: Et hurtigt blik i budgettet viser da også, at jeg sidste år brugte dobbelt så mange penge på tøj til børnene, end til os voksne... og legetøj er ikke engang medregnet :blink: Er mønsteret det samme hos jer, eller bruger I for tusindvis af kroner på stiletter til jer selv, mens børnene arver naboens tøj ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Rita-vb

Vi har ikke ret mange penge at bruge på hverken børnene eller os selv. Børnene har meget arvetøj - både fra hinanden og fra deres fætre. Vi voksne får sjældent nyt tøj - det er sådan noget vi ønsker os i gave :)

Anmeld

13. april 2011

Pia S-vb

Jeg køber en masse til sønnen og næsten ingen ting til mig selv! Han er (desværre) nået den alder, hvor arvetøj ikke er et hit. Det skal helst hedde Outfitters Nation (som heldigvis ikke er så dyrt) eller Jack & Jones eller i det mindste købt i Solid!

Anmeld

13. april 2011

desirefinck-vb

Pengene er ikke så store hos os, så nyt tøj til os voksne er ikke på tale og har ikke været det i lang tid.. Så hvad der er til overs gå udelukkende til den lille, jeg køber dog en masse billigt brugt tøj på trendsales til hende.. ellers er det arvetøj for resten.....

Anmeld

13. april 2011

Webredaktøren-vb

Vi har været heldige at have familie, der arbejdede i børnetøjsbutik, så børnene har fået lidt ekstra derfra til fødselsdage... Pia S @ min lillebror arbejder i Solid!, så måske kommer jeg til at sætte pris på det om nogle år... men så er moden nok skiftet :laugh:

Anmeld

13. april 2011

Polyp-vb

Med det tempo knægten vokser i, er han absolut topsluger på tøjbudgettet, selv om det kun er sko, hvor han interesserer sig for mærker trods at teenageårene er nået..cowboybukser til 100 kr fra Føtex er stadig ok, bare han ikke behøver med ud at købe dem... :laugh:

Anmeld

13. april 2011

Webredaktøren-vb

Nu er min guldklump kun 5 uger men det er tydeligt allerede at det bliver hende der vil få nyt frem for os. Hun kommer absolut også til at arve men jeg tror ikke at pengene så vil blive brugt påtøj til os i stedet for... Nok mest af alt fordi jeg altid har synes det er sjovere at købe til andre ;)

Anmeld

13. april 2011

Niatza-vb

De er 3 mod 1 og jeg hører til i laveste indtægts klasse. Så selvfølelig dem der er dyrest i brug. Jeg kan bruge tøj til det er slidt op, de vokser fra det, slider langt mere på det og jeg har abselut intet behov for det skal være sæsonens alting jeg går i. En ting er jeg ikke har råd, noget andet er jeg synes det er resource spil ud over alle grænser at der er et sådant overforbrug som der er.

Anmeld

13. april 2011

Det er stadig mig-vb

Synes vi alle sammen render rundt i laser og pjalter lige for tiden, vi sad netop i går aftes og talte om at vi alle sammen mangler nye garderober... Jeg hader at shoppe, så det er mandens skyld det hele! Han er shopperen her i familien, men det ses tydeligt at han har haft travlt og samtidig er økonomisk på røven :laugh: Men jow, ungerne får selvfølgelig mere end os. De vokser hurtigere, slider mere osv.

Anmeld

13. april 2011

Spunk-vb

Jeg elsker at købe tøj til spunken og køber en hel del - men mest i røde kors for ellers ville det være en dyr affære. Hun er stadig så lille så man kan få meget lækkert og ikke slidt tøj i genbrugsen. Jeg køber til mig selv når jeg finder noget som jeg bare lige synes er sagen, men jeg går stort set aldrig i tøjbutikker med det mål at købe en ny garderobe (gjorde det dog da spunken var nyfødt og jeg havde tabt mig igen) og går stort set kun ind for at browse hvis jeg falder over noget på gaden som skal prøves. Så her er det også spunken der får mest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.