Skal I se royal tvillingedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

kongster-vb

Se normalt ville jeg sige 'no way' og komme med en eller anden flabet bemærkning om kongehuset. Men lige i morgen underviser jeg i Århus og bor hos min mormor, så vi skal nok se noget om det om aftenen og hun skal jo i hvert fald se det om dagen mens jeg er på arbejde. Så for en gangs skyld skal jeg åbne for nyhederne for at se prinse-børn blive døbt igen igen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Ja jeg kommer nok til at se det. Vil ikke rigtig være ved det - men er ret sikker på, at TV'et kører i morgen :P Det er jo et stykke historie, der løber af stabelen i morgen - det kan man jo lige så godt følge med i, når man har muligheden for det...

Anmeld

14. april 2011

Webredaktøren-vb

Så er det ved at være tid... Jeg er jo desværre på job, så jeg kan ikke følge dåben live, men internt kører vi en navne-konkurrence, hvor mine bud er, at følgende navne vi indgå: Mathilda Ingrid og John eller Ludwig... nu får jeg så testet, hvor skarp jeg er royalt ;)

Anmeld

14. april 2011

desirefinck-vb

Jeg må krybe til korset, min egen lille prinsesse sover udenfor i det fine vejr.. og lige nu sidder jeg og ser dåben.. ha ha ja lidt nysgerrig er man vel altid..

Anmeld

14. april 2011

desirefinck-vb

ej hvor få prinsen et dejligt navn, det samme skulle vores dreng hedde hvis vi fik en, men det blev dog en dejlig prinsesse.

Anmeld

14. april 2011

Webredaktøren-vb

Prins Vincent :woohoo: Det havde jeg ikke lige set komme... Til gengæld kom Mathilda med a, som jeg havde forudset med i prinsessens navn. Selv var både Isabella og Josephine på vores liste, hvor vi dog endte med at kalde datteren Kathrine i stedet :)

Anmeld

14. april 2011

Titte-vb

Og jeg sad med fødselsdagskage og så det, synes Vincent er et fint navn, min bror hedder det til mellemnavn, men jeg havde ikke forventet at pigen kom til at hedde Josefine!

Anmeld

15. april 2011

MetteNB-vb

Jeg så det ikke, da jeg var på 'skolebænken'. Tændte dog, da jeg nåede hjem for lige at tjekke, hvad børnene skulle hedde ;0) Havde jeg været hjemme, var der nok tændt for tv´et og jeg ville have fulgt med - med et halvt øje.

Anmeld

18. april 2011

Caidas-vb

Jeg så ikke barnedåben, da jeg var på arbejde. Men jeg fik navnene at vide af en FAR. Navnet Vincent kan jeg godt li - kommer til at tænke på udyret fra den serie der kørte for år siden, med Linda ? og ham med hareskåret? Den kunne jeg godt li. Josephine passet fint til Isabella.

Anmeld

18. april 2011

Polyp-vb

Det er den originale 'Skønheden og Udyret' du tænker på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.