Skal I se royal tvillingedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Webredaktøren-vb

Typisk er folk herinde ikke specielt royale, men det er jo alligevel ikke hver dag, at vi har en royal tvillingedåb ;) Skal I se dåben i morgen live, eller lever I fint uden at se den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Rita-vb

Nej, men jeg skal da lige se hvad børnene skal hedde :) Det bliver dog nok internettet, der kommer til at levere den info :P

Anmeld

13. april 2011

desirefinck-vb

Nej det gå jeg ikke op i, men finder nok ud af hvad de skal hedde dagen efter eller samme dag på test tv...

Anmeld

13. april 2011

Polyp-vb

Nope - er ikke på overførselsindkomstligesom de stakkels ungers forældre eller barsel, så skal arbejde; men mine australske kolleger, der er royalister, når bare det ikke drejer sig om det britiske kongehus, er meget glade for at der er taget hensyn til dem ved planlægningen af transmissioner etc...men de skal jo heller ikke betale gildet som os andre! PS: Nej, jeg er ikke royal!

Anmeld

13. april 2011

Titte-vb

Ja det skal jeg!! Jeg har fødselsdag imorgen og går ikke på arbejde når jeg har fødselsdag, så jeg er hjemme til at kunne se det!!

Anmeld

13. april 2011

Polyp-vb

Til lykke emd i morgen - der er lovet godt vejr...kan det passe?

Anmeld

13. april 2011

Niatza-vb

Nej. Det eneste jeg har set af royale begivenheder ned i mindste detalje var Frederiks og Marys forlovelse den 8/10-03. Men Skejbys svangerafdeling har/havde kun 2 kanaler og var dømt sengeliggende under igangsættelsen så der var ikke meget andet at lave.. før om aftenen hvor fødslen gik igang og jeg fødte min prinsesse.

Anmeld

13. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeps, jeg skal spise lækker mad og ha lækker dåbskage, og så skal jeg da se dåb! Jeg har fri og skal bare dase den af på sofaen, så hvorfor ikke forene det hele :laugh:

Anmeld

13. april 2011

Spunk-vb

Nope. Men jeg undgår jo nok ikke at se hvad deres navne bliver.

Anmeld

13. april 2011

Elverpigen-vb

næææ, det skal jeg desværre ikke, for jeg skal arbejde. Ville ellers gerne se bare lidt af det. Men der skal nok blive vist rigeligt i morgen aften, så jeg går nok ikke glip af det helt store :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.