Jamen så har du jo allerede en 'drengesport' atletik er da fedt for drenge. Mine to ældste har altid gået til atletik da de var drenge (de er voksne nu) og en af dem var på eliteplan hos Sparta. Og der var kun drenge til atletik, der hvor de gik i hvert fald, ude på det gamle stadion på Østerbro :)
Men indrømmer at der ikke var nogle 'rå drenge' kun kloge (og lettere fimsede) og lidt nørdede drenge med stor selvdiciplin :laugh:
Min meget feminine søn var så lige præcis ham der ikke gad atletik, men som sjovt nok valgte boksning på trods af han også godt kunne lide glimmerkjoler og pink læbestift. Der tror jeg så boksningen og navnligt træningen var hans mulighed for at få afreageret. Men hans lyst til boksning kom så først da han var de der 13-14 år. Nu hvor han er 18, så er det styrketræning der har hans interesse, men også stadig boksningen. Og tøserne står nærmest i kø til hans store tilfredshed, så min teori om at han ville blive Drag queen og/eller bøsse holdt ikke stik, men jeg forberede mig faktisk på at det var den vej han genetisk ville føle sig mest hjemme :)
Så jeg ved ikke, drenge opføre sig meget forskelligt og tiltider overraskende.
Min søn på snart 9 leger næsten også kun med piger, men han har så helt andre motiver, for hans klasselærer fortæller at han har mindst to kærester i hver klasse fra 0-3 klasse, og så mener han generelt at han er for lækker, og er faktisk ved at udvikle en personlighed der er SÅ selvfed, at jeg faktisk hellere ville have haft en omgang mere med kjoler, neglelak og dertil hørende problemstillinger :woohoo:
Anmeld