Hvor tit spiser i ude/takeaway??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Polyp-vb

Nu har jeg ikke boet i Hvalsø i snart 10 år, men hvor ligger Madstedet? Kommer jo i området af og til og har aldrig hørt om det ;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Spunk-vb

Vi har også 2 smørrebrødsbutikker, men de har kun frokoståbent. Der er også en kro og en restaurant som nogle tage har tag-mormormad-med-hjem-dag, men jeg savner steder der bringer ud. Hvis jeg har tid til at køre 1 kvarter i hver retning, så kan jeg jo lige så godt lave en kødsauce eller noget andet hurtigt selv.

Anmeld

23. marts 2011

Niatza-vb

MIKMAR skrev:
Det sker måske 1-2 gange om md., de to lokale fast-food steder vi har, er bare møg elendige og så har vi MD 15 km. væk, og det er mest der vi tage hen. Har lagt mærke til, at man her i Jylland spiser rigtig meget JUNK, jo mere jo bedre, så skidt med kvaliteten, selvfølgelig sker det også andre steder, men det er meget udbredt her, både på kroer, burgerbarer osv. Savner en god kebab, men den får vi så når vi er 'hjemme'
Man skal bare lede noget mere for at finde bedre take away og planlægge det mere når man bor herovre i det mørke. Jeg kan simpelthen ikke forstå at man som bybo vælger det dårlige junk, der er så mange lækre muligheder og aligevel er der dårlig junk muligheder overalt.

Anmeld

24. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Synes vi spiser ude i perioder. Nogle perioder kan det blive flere gange om ugen, andre perioder kan der være måneder i mellem 'det kommer an på så meget'..... Om sommeren spiser vi klart mere ude, orker sjældent at lave mad når det er varmt + jeg sjældent ved hvad jeg skal lave.... Så der er det nemt enten selv at knalde noget på grillen, eller at købe noget og fx sidde og spise på stranden.

Anmeld

26. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Spiser aldrig take away mad, der findes simpelthen ikke nogle ordentlige steder i min by, gider ikke betale penge for det hundeæde. Tilgengæld spiser vi riemlig ofte ude på en god restaurant med børnene, de er så store nu at de vil også have 200 g bøffer m. tilbehør og salat bar til. Det gør vi nok 1 gang om måneden :)

Anmeld

27. marts 2011

luj-vb

Vi spiser meget sjældent ude. Laver selv pizza hver fredag, og har vi lyst til burgeres laver vi dem selv. Burger King besøger vi måske 1 gang hver 2. mdr. og bliver lige skuffet hver gang. Når børnene har fødselsdag vil de som regel på Jensens Bøfhus, men vi skal køre langt for det. Jeg vil give jer ret i, at der er langt mellem de gode take away steder uden for storbyerne. Vi kan vælge mellem 4-5 forskellige pizza restauranter med de samme pizzaer at vælge i mellem, burger King, Peking House, og Kvicklys sandwiches. Ellers kan vi gå på dyre turist restauranter.

Anmeld

27. marts 2011

MetteNB-vb

Alt for ofte ;0) Det svinger rigtigt meget, men i hvert fald mindst en gang om ugen. Udvalget varierer en del. Har desværre ikke sushi-bar i nærheden, så det bliver det ikke til..... - men alt fra burger til pizza til steaks til indbagte rejer...... Vi er en anelse for vilde med 'take away' i forhold til vores interesse for madlavning. (Kan desværre også måles på min vægt!!!) - men jeg har truet med, at vi igen skal have taget egen kogekunst noget mere i brug igen.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.