Hvor tit spiser i ude/takeaway??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.074 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Titte-vb

Jeg og kæresten tager ind til byen og spiser italiensk mad i aften, både fordi jeg har ondt i håret, og fordi vi ikke gider lave mad...... ;) Hvor tit går i ud og spiser eller henter mad udefra? Og hvis i får takeaway, hvad får i så? Jeg er helt vild med sushi, det kan kæresten ikke lide.. Ellers er det oftest en god pizza eller en god burger fra den gode grill bar vi henter........ Det bedste er dog når vi får 'gode ben' fra vores lokale kro, det er bare guf. JEg vil tro vi spiser ude eller henter takeaway en gang i mdr............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Niatza-vb

McD ligger på vejen hjem fra gymnastik om tirsdagen, så der ryger indmellem happymeals med hjem. Jeg spiser ikke mcD. Hov, Zaki er på mcD efter hver ørelæge besøg. Rå bestikkelse da han hader at blive pillet i ørene. Et par gange om året har jeg en af de store med og laver noget alene med dem hvor vi spiser ude. Take away henter vi en bones (bones.dk, kræver man er jyde før det giver mening ellers) boks indimellem når de har et godt tilbud. Har en kammerart der har et spisested, så der spiser jeg/v fra tid til anden. Den lokale pizza pusher redder mig når jeg migræne anfald! Der kan sagtens gå flere måneder igennem og det kan ske 2 gange på en uge. Lidt an på økonomi og overskud.

Anmeld

20. marts 2011

kongster-vb

Et par gange om måneden, vil jeg tro. Her er det gode pizzaer eller sushi vi henter. Vi har også en biks der laver 'middelhavs-mad' som forskellige salater, kalvekødsboller i spicy sauce, kyllingespyd og den slags. Han har også reddet os nogle gange når vi ikke gider lave mad. Burgere laver vi altid selv, hvis det er det vi skal have. McD har vi ikke været på i årevis, da ingen af ungerne gider det.

Anmeld

20. marts 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

ELSKER junkfood.. Og hvor er det dog en dårlig vane at videreføre til Alma.. Vil skyde på vi spiser ude/henter ude 1 gang ugentligt. Der til kommer familiebesøg/spisning - særligt ofte mine forældre. Det er ofte burgere jeg ikke kan stå for, hvor manden er fuldstændig ekset med pizza.. Og kinesisk buffet er også et hit. Der har vi spist idag. Inden vi fik Alma spiste vi på restaurant ca 2-3 gange ugentligt.

Anmeld

20. marts 2011

Bellis-vb

1 gang hver anden måned, eller sådan ca. MacD - er vel en gang eller 2 om året.

Anmeld

21. marts 2011

Rita-vb

Det sker ikke så tit - det har vi ikke råd til :P Men vi var på Sunset i lørdags :) Som oftest bliver det til Sunset/Subway - det er lige takken bedre end McD, men stadig et meget børnevenligt koncept :) En enkelt gang om året tager vi de store med på restaurant - og en enkelt gang om året er vi alle afsted :) Det sker også at vi får pizza fra den lokale, men det er godt nok ikke ret tit - måske en gang om året eller så'n :) Alt i alt bliver det vel til ca. hveranden måned med enten take-away eller udespisning.

Anmeld

21. marts 2011

Pia S-vb

Alt for tit. Oftest sushi, så det er da heldigvis i den sunde ende. Vi køber stort set aldrig pizza eller burgere. Det er simpelthen for meget skod mad for os. Fedt kan vi nemt få på andre måder. Når det så er sagt kom manden faktisk hjem med pizza til fodboldkampen i går. Jeg fik så en bagt kartoffel. Skal vi have burgere laver vi dem som regel selv eller går på Burger King (2-3 gange om året) Vi spiser tit sushi ude - har en super running sushi meget tæt på. Kan også godt lide kinamad bare ikke for tit. Salatbaren med de sjove salater og spicykødboller, spinatretter mm henter vi også ofte mad fra.

Anmeld

21. marts 2011

Spunk-vb

Vi spiser ikke så tit ude efter vi har fået spunken - før i tiden var det nok 1 x om måneden men nu er det nok ca. det halve - sommetider tager vi på en hyggelig kro i nærheden og spiser tidlig+hurtig aftensmad - så kan spunken være med. Og sommetider går vi på café til frokost - der kan hun også være med. Vi bestiller nok mad hjem ca. 1 x pr. måned også men helt ærligt, så er det altid i en snæver vending hvor alting brænder på. Gider egentlig ikke pizza/burger/pommes frites mere, men ude på landet findes der ikke salater, sushi, sandwich og andre mere interessante alternativer.

Anmeld

21. marts 2011

MIKMAR-vb

Det sker måske 1-2 gange om md., de to lokale fast-food steder vi har, er bare møg elendige og så har vi MD 15 km. væk, og det er mest der vi tage hen. Har lagt mærke til, at man her i Jylland spiser rigtig meget JUNK, jo mere jo bedre, så skidt med kvaliteten, selvfølgelig sker det også andre steder, men det er meget udbredt her, både på kroer, burgerbarer osv. Savner en god kebab, men den får vi så når vi er 'hjemme'

Anmeld

22. marts 2011

Caidas-vb

Spunk skrev:
Gider egentlig ikke pizza/burger/pommes frites mere, men ude på landet findes der ikke salater, sushi, sandwich og andre mere interessante alternativer.
Jeg bor ude på landet, altså 5 km fra Hvalsø på midtsjælland. I selve byen er der 3 griller, med alt. En kinarestaurant også med dansk mad. En smørebrødsforretning. + Brugsens slagter. + 1 km og 2 km den anden vej er der endnu 2 restauranter, hvor man kan hente maden med hjem. Meen.... vores favorit er altså Madstedet, hvor vi gerne plejer at få store hjemmelavede pitabrød, med masser af salat. Dette sker i gnmsn 1-2 gange månedligt. Da jeg ventede pigerne, fik vi bragt(eller hentede selv) mad derfra 1-2-3 gange ugentligt. Det var det eneste jeg kunne holde ud at spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.