Emmaljunga UniQ sælges 7000 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.001 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Nanna A-vb

Big Star UniQ Ny barnevogn. Kun brugt 5 gange, sælges da vores søn er for stor til at ligge i den. Helsemadrasser til både lift og vogn. Kvittering haves. Stellet fylder ikke mere end 17 cm i højden uden hjul, når det skal pakkes ned i en bil. Hjulene er letvægts kuglelejehjul med dæk der er punkteringsfrie. Bremsen har to funktioner. Et let tryk på bremsepedalen bremser vognen, så den ikke kører nogen steder. Ikke noget med at vognen skal løftes for at aktivere bremsen. Når barnet skalstå og sove i vognen kan der aktiveres to støttefødder, som stabiliserer vognen yderligere. Selve stelrørerne er for størsteparten udført i letvægts aluminium. Big Star Supreme UniQ er testet efter den seneste europæiske standard DIN EN 1888:2005 og opfylder samtlige krav i Sikkerhedsgruppe A http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/_72160743_28022011202809_7231_1.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Cupcake-vb

Hvornår er vognen fra? Og hvad er nyprisen? Venlig Hilsen Cupcake

Anmeld

28. marts 2011

Nanna A-vb

Den er fra 1/10-2010. Ny prisen er cirka 9200 + madrasser. Jeg havde en anden Emmaljunga, som der desværre var en produktions fejl på, derfor fik jeg min vogn byttet til en ny. men nu er det sådan at vi har en meget lang søn så han vil ikke ligge i den mere. Håber dette var svar nok. Nanna

Anmeld

16. maj 2011

Nanna A-vb

heja har du måske et større bilede man kan ikke rigtigt se noget på det billede :) er din mondste pris stadig 7000?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.