Termin i Juli 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MaibrittJ-vb

Hejsa,jeg er ny bruger på siden Venter mit 2. barn den 4/7. Jeg er 30 år og bor sammen med min kæreste og vores søn på 19 mdr. Vi ved endnu ikke hvad der gemmer sig i maven, men vi glæder os så meget til endnu en guldklump.. og er meget spændte på at se hvad storebror siger til den lille... :) baby er vurderet til 3 kg nu her, så der er perfekt http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/IMG_0005.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Webredaktøren-vb

Sikke et skønt billede... det ser ud til, at der er en, der glæder sig til en lille ny i familien :) Spændende om det bliver en dreng eller pige så...

Anmeld

1. juli 2011

snart mor til 2-vb

Så kom vi til terminsdagen.... Men men men stadig ingen baby.... Argh er ved at være temmelig utålmodig må jeg indrømme.... Mest fordi jeg har haft mange menstrautions smerter i lænd og underliv siden i mandags og kan til tider slet ikke bevæge mig pga jeg har ondt, er træt eller bare total UHA (#%&&#¤$%&??#¤%) :laugh: Så håber så sandelig at der snarest sker noget :cheer:

Anmeld

15. juli 2011

snart mor til 2-vb

Så kom min lille guldklump til verden. Jeg fødte d. 7/7 en velskabt og rigtig rigtig fin lille dreng på 3440g og 52 cm. Jeg var sat til d. 1. men nej han ville lige blive inde i mors mave og pynte sig helt færdig... Det må man sige han gjorde med succes :P For han er en rigtig flot dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.