Termin i Juli 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.608 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

snart mor til 2-vb

Hej. Jeg er en mor på 32 år der venter mit andet barn. Jeg har en dreng på 7½ år og to bonus drenge på 6 og 4½ år. Jeg glæder mig rigtig meget til d.1.juli for der kan jeg tilføre flokken endnu en dreng :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen til - og tillykke med den store drengeflok ;)

Anmeld

6. april 2011

Lene Bech Frandsen-vb

Jeg er 38 og venter mit første barn den 28. juli. En dreng, så jeg leder efter de gode navneideer lige for tiden :)

Anmeld

7. april 2011

snart mor til 2-vb

Tja her var der ikke så meget diskusion om hvad ham skulle hedde. Det bliver en lille Niels, opkaldt efter kærestens farfar som altid har haft en kæmpe plads i kærestens liv. Min den første hedder Frederik og mine bonus drenge Mathias og Lucas. Mit ønske til et drengenavn var nu Jeppe, Jonas eller Anton, men ønsket var ikke så brændende som kærestens så jeg føjede mig ;) Men glæder mig nu til min lille Niels :kiss:

Anmeld

20. april 2011

Diamond-vb

Hej alle Jeg vil lige præsentere mig selv for jer. Jeg er halv dansker og halv palæstinenser. Jeg er 21 år gammel, socialrådgiver studerende på 4.semester og er gift på 3. år med en dejlig mand på 24 år som til dagligt studerer journalistik, og passer sit arbejde. Vi venter vores første barn til sommer, og jeg har termin 6. juli 2011. Vi glæder os utrolig meget til at blive forældre til vores ønskebarn, som vi ikke kender kønnet på :) Tak fordi du læste med. Hav en god dag:)

Anmeld

8. juni 2011

snart mor til 2-vb

Uha så nærmer terminen sig. Idag er der kun 23 dage tilbage. Alt er klart her hjemme, der mangler kun baby at komme ;) Er i andre også helt klar med det hele?

Anmeld

8. juni 2011

Webredaktøren-vb

Hvor spændende! Er varmen generende nu, eller går det?

Anmeld

8. juni 2011

snart mor til 2-vb

Ja må indrømme de få dage vi havde rigtig meget varme her i vestjylland var det ikke så sjovt at være mig ;) Jeg svulmer helt op på fingre og ankler når der er for varmt... Men nu vare det måske ikke så længe før baby kommer, for nu har den sat sig fast... Og skønnet til 3400g igår ;)

Anmeld

9. juni 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har godt nok termin i juni - sankt hans for at være præcis. Men det ligge ikke langt fra 1 juli. Venter barn nr 2. Er stort set klar ;) Mangler at samle kravlegård og pakke den berømte taske (det fik jeg ikke gjort første gang), men planen er at få kigget på det idag. Vejret er alligevel ikke til andet. Mine ankler forvandt sjovt nok også i torsdags, da varmen satte ind.. Men får fodmassage hver aften når jeg skal i seng, det tager toppen af det ;) Vi regner med det bliver en Adam - han er nu omkring 3600g. Har i forvejen Alma 20 mdr. Mvh Ditte 38+0

Anmeld

13. juni 2011

snart mor til 2-vb

Ihhh ja jeg skal også have pakket en taske til lillemanden og mig men kan ikke finde rigtig ud af hvad jeg skal pakke ;) Synes det er vildt svært. Dog ved jeg jo godt hvad han skal have på hjem men hvad jeg mere skal pakke ved jeg ikke rigtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.