Gratis is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Pia S-vb

kongster skrev:
Pia S skrev:
og jeg kan så tilføje, at der naturligvis ikke er kø ved ParadIS herude i whiskybæltet på gratisdagen. Vi er nemlig alle meget rige og ressourcestærke!
Og så er Lydolph også meget bedre!
Nej! De er meget større men ikke bedre. Vi køber sjældent is der, men har fornøjelsen af alle folks rester på fortovet hele sommeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Titte-vb

syvsover skrev:
:blush: HAHA kanon tråd vi bare lige tilføje at jeg altså ikke står i sådanne køer, det er jeg alt for 'dannet' til det lyder pæner end at skrive at jeg desværre ikke kan fordi vi ikke har en sådan isbutik i min nærhed :P :P :P
Vi får en imorgen i Esbjerg :0) men jeg er ikke blandt dem der står i kø, kok mest fordi jeg skal ose i Kolding Storcenter imorgen :0) Og sÅ noknogdå fordi jeg oprigtigt ikke tider stå i kø for en gratis is.. Synes faktisk at de der sagtens kan læggenpenge for den bør gøre det og lade de der ikke har råd til det få den gratis glæde den ene gang om året!

Anmeld

25. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Tja jeg kan ikke lide is, så jeg fylder i hvert fald ikke i køen. :)

Anmeld

25. februar 2011

kongster-vb

Titte skrev:
Synes faktisk at de der sagtens kan læggenpenge for den bør gøre det og lade de der ikke har råd til det få den gratis glæde den ene gang om året!
JA, CHARLOTTE!! Ressourcestærke is-gnier!

Anmeld

26. februar 2011

Niatza-vb

Kunne jeg ikker drømme om. Meeen på onsdag når den mere lokale Frk Frost åbner, så er vi klar :)

Anmeld

27. februar 2011

Caidas-vb

Og så er der dem der aldrig ser noget ske, før det er overstået :angry: Vi har ikke en ParadIS i byen, og ville nok ikke tage de 20 km til Roskilde kun for det. Men skulle jeg alligevel forbi, ville jeg nok have stået i køen for pigernes skyld. Og så måske alligevel ikke. Hader køer, muuh. På et tidspunkt til noget byfest, var der en lille kø på 4 foran os til at prøve en hoppeborg. Gad ikke vente, og ville vende tilbage senere - hvor der stod 20 :S

Anmeld

28. februar 2011

Polyp-vb

Lydolph er hyggeligere med højere serviceniveau, men Paradis' iskvalitet er bedre!

Anmeld

2. marts 2011

Niatza-vb

Fik kun 20 minutters kø, 2 store begejstrede unger og en skrup hysterisk havde lige været ved ørelæge og det er helvede på jord trold. Isen reddede dog også hans dag :) Da vi så sad derinde ( som fantastisk timing blev det ene af 3 borde ledig lige da vi havde fået vores is) solen ramte bordet og ungerne jublede.. Det var ren forår og råhygge. Men om jeg gør det igen aner jeg ikke :side:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.