Gratis is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

kongster-vb

på lørdag i (næsten) alle ParadIS butikker. Det gør de jo hvert år, når sæsonen starter. Det er jo skønt med et forårstegn og deres is er lækre, men jeg forstår slet ikke at folk gider stå i kø for at få en gratis is. De gange jeg har gået forbi en ParadIS på 'gratis-dagen' har der været seriøs lang kø. Det så ud som om det ville tage mindst en halv time at komme ind i butikken. Hvorfor ikke vente til dagen efter og slippe det (trods alt) relativt lille beløb en is koster? Jeg har det ligesådan med andre kø-tilbud. Jeg gider det simpelthen ikke. Står I gerne i kø i en halv time (i frostgrader!) for at få en is???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Ja, bestemt. Her i lillebyen er det en festdag, når den lokale slikbutik holder halv-pris-på-is-dag. En kæmpe Kandisvaffel til bare 17 kroner er sgu da et kup - især, når hele familien skal have en. Og så har jeg kun foragt til overs for dem, der trasker hovedrystende forbi køen og tydeligt viser, at de kun har foragt til overs for os, der står i køen, for 'man kan da bare købe den i morgen til fuld pris i stedet!' Øh, nej - det kan man bestemt ikke. Det er overhovedet ikke det samme!

Anmeld

24. februar 2011

kongster-vb

Hov hov! :-) Jeg er skam meget diskret og respekterer alle folk og deres is-præferencer! Nu synes jeg du tolker liiiiige lovligt meget på mit indlæg. Is-gnier! :P

Anmeld

24. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Is-gnier! :P
Ja, det er præcis problemet, når de ressourcestærke forældre/iskøbere sætter dagsordenen!

Anmeld

25. februar 2011

kongster-vb

Eller når de, som faktisk har råd til at købe deres is til fuld pris står og fylder i køen til gratis is! De burde måske nok lige tænke på at der kunne være andre, som har mere brug for en gratis is end de selv har!!

Anmeld

25. februar 2011

Pia S-vb

og jeg kan så tilføje, at der naturligvis ikke er kø ved ParadIS herude i whiskybæltet på gratisdagen. Vi er nemlig alle meget rige og ressourcestærke! ps - ved nogen hvor koldt det bliver i morgen - skal jeg have lange underbukser på der i køen?????

Anmeld

25. februar 2011

kongster-vb

Jeg trækker ALT tilbage! ParadIS åbner i Vanløse i morgen! Vi ses ;-)

Anmeld

25. februar 2011

EmiliasMor-vb

Ja, så ved I også hvor I finder mig imorgen :P

Anmeld

25. februar 2011

syvsover-vb

:blush: HAHA kanon tråd vi bare lige tilføje at jeg altså ikke står i sådanne køer, det er jeg alt for 'dannet' til det lyder pæner end at skrive at jeg desværre ikke kan fordi vi ikke har en sådan isbutik i min nærhed :P :P :P

Anmeld

25. februar 2011

kongster-vb

Pia S skrev:
og jeg kan så tilføje, at der naturligvis ikke er kø ved ParadIS herude i whiskybæltet på gratisdagen. Vi er nemlig alle meget rige og ressourcestærke!
Og så er Lydolph også meget bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.