Hvornår laver børnene lektier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Niatza-vb

Nicklas ( 2 klasse) så snart han kommer ind af døren. Det er lidt en kamp fordi han ikke gider, der findes lydbøger, så hvorfor læse?? Af samme grund tager hans lektier laaaang tid. Hvis han så at blive træt oveni...... Så tålmodig er jeg heller ikke Athena ( 1 klasse) er stik modsat, hun har sjældent lektier for da hun når alt i skolen. Hun sidder og læser for Zaki mens jeg kæmper lektier med Nicklas. Hun læser bedst af de 2. Hun laver alle de ekstra opgaver hun kan komme i nærheden af. Athena har tilgengæld et hjemmetræningsprogram på en halvtimes tid der skal nåes hver dag. Hvis jeg ikke er obs laver hun Nicklas. Mere udfordrende end det de er nået til og mere gider ikke fra hans side. Om tirsdagen går de små til gymnastik, så der læser jeg med ham inde i gymnastikforeningen, om torsdagen er drengene ved deres far ( Athena træner) og jeg kan først læse med ham ved 8 tiden. Kaoskaoskaoskaoskaoskaos. Nået dertil hvor ejg har aftalt med skolen at han ahr færre lektier fast hver torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.