Sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hvordan er/var det hjemme hos jer?

Er lysten blevet større eller mindre?

det var et par gange om ugen...min sexlyst faldt under graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Nanna1985

Da jeg var gravid dyrkede vi sex et par gange om måneden, synes bestemt ikk om det og føler mig så stor og besværet

Glæder mig nu til at det kommer op og køre igen 

Anmeld

8. september 2009

Valle81

Hejsa,

Min lyst er dalet en anelse, men hiver mig selv op ved hårroden, da min min kære kæreste er et tændt lydfyr døgnet rundt, for han synes bare jeg er så super skøn, især nu hvor jeg er gravid:0)

Vi dyrker lidt mindre sex end før, og grunden er mig. Jeg er så udaset om aftenen, så orker det ikke. Han arbejder i Esbjerg og kommer hjem kl 1800, og så har vi lige et par timer, kl 2000 er jeg lige til at putte i seng, og selvom jeg har lyst til sex, så orker jeg det bare slet ikke:0)

Men nr trætheden forsvinder lidt, mon så ikke lysten tager til igen:0)

Christina

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Vi havde ikke sex hver dag men dog mere end et par gange om ugen.

Anmeld

15. september 2009

Charlie1973

For mit vedkommende har jeg rigtig meget lyst til sex under min graviditet og havde det også under de sidste to graviditeter. Heldigvis er min mand med på det. Han er heldigvis ikke bange for, at han kan komme til at gøre barnet noget. Jeg vil tro, at vi nærmest er sammen dagligt. Jeg har endda så meget lyst, at jeg derudover er nødt til at tilfredsstille mig selv udover hyggestunderne med manden.

Anmeld

15. september 2009

Lone Jakobsen

Mathilde skriver:

Lysten blev mindre, da jeg havde kvalme de første 3 mdr. og til sidst havde jeg bækkenløsning, så der var det også begrænset...
Generelt var sex bare ikke rart for mig mens jeg var gravid, så ikke meget lagengymnastik under hele graviditeten her hjemme.

nej hvor ser din datter dejlig ud på det billede
hun er da bare dybt bedårende.

nå... til emnet.... jeg har stemt andet,,,, fordi min lyst svingede rigtigt meget. i starten havde jeg lyst konstant.... så faldt det lidt til ro....kom tilbage igen...og til sidst havde jeg lidt problemer med min selvtillid fordi min mand synes det var så bøvlet,... havde ellers lyst nok

Anmeld

16. september 2009

H+S Skjolgborg.

Her er det meget tit..
Lige fra hverdag 1-2 gang til et par gange om ugen/hveranden dag.
Det er ikke bleve mindre selvom jeg er gravid.
Men ikke altid nemt nu pga maven af stillinger.
Må tilstå gælder mig til en stor rundt i sengen på alle måder osv efter jeg har født + af komme meget er nemlig ikke let for mig af komme/sprøjte for vildt her mens jeg er gravid.
Undskyld det blev meget tæt fortalt.
.Pyt går nok.
Mvh Henriette 26+1

Anmeld

16. september 2009

H+S Skjolgborg.

Charlie1973 skriver:

For mit vedkommende har jeg rigtig meget lyst til sex under min graviditet og havde det også under de sidste to graviditeter. Heldigvis er min mand med på det. Han er heldigvis ikke bange for, at han kan komme til at gøre barnet noget. Jeg vil tro, at vi nærmest er sammen dagligt. Jeg har endda så meget lyst, at jeg derudover er nødt til at tilfredsstille mig selv udover hyggestunderne med manden.

Lige min ord.+ jeg  må også selv tilfredsstile mig selv men han lave bil eller andet.Det kan indda være lige 1-2 timer efter vi har hft sex eller før*SSSSSS*.. Lidt flovt.....
Mvh Henriette som elsker sex med min mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.