Sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit dyrker/dyrkede i sex under graviditet??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.567 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Anonym trådstarter

Hvordan er/var det hjemme hos jer?

Er lysten blevet større eller mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

CarinaSB

Vi havde sex når lysten var der .. Og det var den næsten hele tiden ved mig imens at jeg var gravid

Anmeld

7. september 2009

mariamiss6

Vi dyrkede ikke ret meget sex mens jeg var gravid.... Vi ville meget gerne begge to, men det var simpelthen det rene smertehelvede for mig, næsten hver eneste gang, så vi mistede hurtigt kamplysten når det kom til det...

Jeg tror at vi fra 4. måned og til slut måske dyrkede sex max et par gange om måneden.........
hvilket er en drastisk nedsættelse for os.

Anmeld

7. september 2009

Brams

Vi dyrker sex når vi har lyst, hvilket for mit vedkommende synes at være lidt oftere end ellers her under graviditeten, så manden er rigtig glad hi hi hi

Trine 32+4

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vi dyrker sex når lysten (og overskuddet) er der... i starten var jeg meget plaget af kvalme og kunne ganske simpelt ikke... eller jo, men så skulle det være med hovedet i en spand, og så er det som om romantikken forsvinder lidt haha!
Nu har jeg masser af lyst og overskud til sex, så det er så ofte vi kan komme til det... selvfølgelig er der nogle forhindringer hist og pist, men vi gør hvad vi kan nu, for ikke at glemme hinanden

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har haft så meget kvalme den første uge så sex har været det sidste jeg havde lyst til   Men nu hvor kvalmen er væk er vi så småt i gang igen med mindst en gang om ugen  

Anmeld

7. september 2009

Mathilde

Lysten blev mindre, da jeg havde kvalme de første 3 mdr. og til sidst havde jeg bækkenløsning, så der var det også begrænset...
Generelt var sex bare ikke rart for mig mens jeg var gravid, så ikke meget lagengymnastik under hele graviditeten her hjemme.

Anmeld

7. september 2009

Mor.sander

Da jeg  ventede min datter forsvant alt lyst til sex i det øjeblik jeg var gravid og lysten kom kun tilbage da hun var ½ år, så ingen sex i 15 mdr.

Da jeg ventede min søn, kunne jeg ikke få nok og skulle helt have det et par gange, utroligt at der kan være sådan en forskel.

Anmeld

7. september 2009

Betina88

Vi havde lidt sex , da jeg var gravid , men så ku' min kæreste heller ikk' mer' , da den tanke at dyrke sex , når et barn er derinde .. Det ku' han slet ikk' .. 

men nu efter jeg ha' født og blødningen er væk , så dyrker vi sex næsten hver dag ..

Det er super dejligt ,,  

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

Det har aldrig ligget særlig fast herhjemme. Det varrierer meget, hvad det bliver til i perioder....

Men som udgangspunkt, har jeg faktisk været MERE sex-lysten i mine graviditeter, end ellers ...underligt nok 
Det er så en lidt anden historie EFTER fødslen..... Men det kommer jo igen.
Og så er det som før, meget forskelligt hvor ofte/meget, og lidt i perioder også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.