Hej der ude ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Hej igen Ditte, Eleverpige, Sivmelbomy Jeg er lidt nysgerig hi hi kunne godt lide at vide hvor gamle i er ? og hvor i landet i bor ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Webredaktøren-vb

Jeg er da ret sikker på, at det er muligt at få lægen til at henvise til en ekstra scanning, hvis der er grund til bekymring. Jeg fik selv to ekstra scanninger, men det er godt nok også 4-5 år siden, så den ekstra mulighed kan jo været sparet væk siden :huh: Ellers er der jo mulighed for at købe 3D-scanninger, men det koster jo selvfølgelig...

Anmeld

1. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Jeg har ikke grund til bekymring, jeg er bare nysgerig.. hi hi ;) ja den 3D viste jeg godt, men hi hi ;-)der bliver jeg nærig, så nysgerig er jeg ikke at jeg vil give 1500-1800kr.. Men hvor mange oligatoiske er der enlig, jeg fik tilbudt den i 13 uge og i 20 uge, er der så ikke flere obligatoiske ??

Anmeld

1. februar 2011

Elverpigen-vb

rikke....16 juni 2011 skrev:
Hej igen Ditte, Eleverpige, Sivmelbomy Jeg er lidt nysgerig hi hi kunne godt lide at vide hvor gamle i er ? og hvor i landet i bor ??
Jeg er 34 år, og bor i Albertslund. Hvad med dig selv, Ditte?
Men hvor mange oligatoiske er der enlig, jeg fik tilbudt den i 13 uge og i 20 uge, er der så ikke flere obligatoiske ??
Der er kun de to, du bliver kun tilbudt flere hvis du har komplikationer.

Anmeld

1. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ved nok hvad jeg skal mærke efter - men har hverken denne gang eller sidst fornemmet de der bobler alle snakker om. Det har simpelthen føltes som om gik imod livmodervæggen - sådan en skurende fornemmelse. Havde også bækkenløsning første gang, så er ret sikker på det er på vej - men har simpelthen ikke råd til at være sygemeldt. Længere forklaring, men blev fanget i et hul i systemet, så jeg kun kan få kontanthjælp på ca 5000kr (før skat) om mdr, da jeg er gift. Så skal ud og have min 13 ugers sammenhængende fuldtidsarbejde. Ellers kommer jeg også på kontanthjælpsbarsel og ikke alm barsel - og så må vi sgu sælge hytten osv. Jeg har været til private scanninger imellem dem man får tilbudt. Af ren nysgerrighed. Jeg er 26, og fra Frederikshavn

Anmeld

1. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Ja Ditte det kan være det er det du hved hvad du skal mærke efter.. Jeg selv er 25 år og bor i Aulum mellem hernong og holstebro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.