Hej der ude ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.811 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

;) er der ikke andre her inde med tamin i juni ?? Det kunne være spændene og snakke med andre der har tamin i juni om hvordan hvores gravilitet går, og især andre der er første gangs også... God weekend der ude.. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Spunk-vb

Hej Rikke. Jeg er godt nok ikke gravid, men velkommen til alligevel. Vi er mange der gerne vil sludre og give gode råd hvis du får lyst/brug for det :) .

Anmeld

21. januar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

mange tak for det, det er jeg glad for ;) Men savner lidt at kunne snakke med andre der er førstegangs og måske er næsten samme sted i deres gravilitet som mig, for snakker tit med andre der er noget læger ind mig, når jeg er til gravilitets svømning, men mangler nogen der er første gang og næsten samme sted som mig i stedet for nogen der snart er over det.. men vil helt sikkert benytte mig af jer her inde :cheer:

Anmeld

22. januar 2011

Elverpigen-vb

Hej Rikke. Velkommen til, jeg har termin den 20. juni, med nr to. Men spørg endelig, det kan være at en af de mange kan hjælpe :)

Anmeld

28. januar 2011

sivmelbomy-vb

Hej Rikke Jeg har termin d.3/6, og ja, jeg er helt ny i alt det her graviditetshalløj:-) Det kunne da være hyggeligt, at snakke med nogen som har termin samme måned som en selv :)

Anmeld

28. januar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Elverpigen : det ikke fordi jeg ikke vil snakke med jer andre der har tamin i juni, for det vil jeg meget gerne... sivmelbomy : Ja det jo det at kunne snakke med nogen der har i samme måned som en selv , og evt er ny i det... Men hvor dan har i det pt. elverpige og sivmelbomy, med jeres gravilitet? er i begyndt at mæske liv ? Jeg er endelig bebyndt at have det godt og ikke brækker mig mere, men er begyndt at have en del lænde og lyske smerter....

Anmeld

29. januar 2011

Elverpigen-vb

Hej Rikke. Jeg har det fint, havde selv lidt kvalme (ca 3 uger) og har heldigvis ikke kastet op. Jeg har ingen skavanker og liv har jeg mærket i ca 2 uger, det er så hyggeligt at mærke den lille rode rundt derinde. Jeg skal til gennemskanning på onsdag (den blev rykket en uge pga sygdom, æv), jeg glæder mig til at se den lille igen :) Det er må ikke være så sjovt for dig allerede at have ondt, prøv at tænke på hvordan du sidder og hvordan din holdning er når du står. Jeg havde selv ondt i lænden ved min første graviditet, og det hjalp at tænke over hvordan jeg sad og gik. ;)

Anmeld

29. januar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Ja jeg tænker meget over hvordan jeg sider og står og går... men det svære gør det det ikke bedre at jeg desvære har skæv ryg og lænd efter et trafik uheld for nogle år siden, men jeg har heldigvis en rigtig flink/god fyseterapyt, som jeg går hved hvær 2-3 uge, og han er god til at hjælpe mig med at lindre det, og har fået nogle øvelser, og han har fortalt mig meget om holdning.. så det super.. Men syndes du er heldig at du kun hade kvalme de første 3 uger og ikke brækket dig. jeg har næsten brækket mig indtil uge 17, og hade ikke mange krafter til at klare mig gennem dagene når jeg brækket mig meget vær dag, så det har koste en sygemelding.. øv øv.. men det går godt nu.. Vi var til gennem scanning i mandags nøj det var spændende... så kan godt forstå du glæder dig.. :woohoo:

Anmeld

31. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jamen hej. Jeg er 2. gangsgravid med termin 23. juni Har mærket liv siden 14+5 - far mærkede det 19+0. Får nok endnu en vildbasse. Jeg har været sygemeldt pga kvalme indtil idag! (jubii) har haft det godt siden i mandags. Og mærkelige smerter har jeg mange af. Hvis jeg fx har siddet mere end 5 min, ligner jeg en der har sk... i bukserne når jeg rejser mig igen - men pyt. Kvalmen er væk wuuhuu.. Skal til MD-scanning torsdag. Har dog været til scanninger jævnligt, da jeg er frygtelig nysgerrig, så ved vi venter en dreng. Mvh Ditte 19+4, der også har Alma 16 mdr.

Anmeld

1. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Hej Ditte Er det fordi du er anden gangs du allerede mæsket liv i uge 14 ? Jeg mærket også tidligt liv af en første gangs fødende at være for jeg mæsket liv første gang i uge 18. Men det er ikke så kraftigt at min mand kan mærke det i nu.. Jeg er pt i dag uge 20+5.. og har døjeg meget med kvalme og opkast indtil uge 18, men har stadig lidt kvalme... men var lige hved læge igår, og fik af vide der var en god grund til jeg hade lænde smerter og nemlig også ligner en der har skidt i bukserne når jeg har sidtet, for jeg har bækken løsning. så ja nu er jeg sygemeldt rasten af min gravilitet.. så vildt 'fedt'... så ditte er du sikker på det ikke er det samme du har ?? Men ditte kan man komme til flere scaninger ind dem man for tilbudt ?? :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.