Nu er det så ikke alle, som er så heldige at få en kæreste allerede som 14-15-16-17 år. Eller i teenageårene i det hele taget, og de tæller jo altså også med i statistikken :)
jeg tror, at antallet af unge, som går i seng med nogen første gang UDEN at være kæreste med vedkommende, er større end da jeg selv var ung - og at der er en hel masse overdrevne forventninger til sex og det at have sex. Men det kan jo være en gammel pebermøs fordomme om ungdommen. Nu hvor jeg tænker over det, var der f.eks. kun en håndfuld i min gymnasieklasse, der i løbet af de 3 år havde en kæreste. Men jeg var vist efterhånden kendt som den eneste jomfru (bortset fra en enkelt muslimsk pige) i klassen, så enten har de været endnu tidligere ude, ikke startet ud med en kæreste - eller løjet, selvfølgelig :laugh:
Selv var jeg næsten 21 første gang. Og det var hverken pga romantiske forestillinger, religiøse hensyn eller fordi jeg er så uattraktiv, at jeg ikke kunne få overtalt nogen :laugh: .
Men jeg var ikke særlig 'moden af min alder', havde ingen kæreste og havde ikke særlig meget social kontakt til det andet køn.
Men så tog jeg sandelig også revanche, da jeg var moden til det, og fortryder intet af det ;)
Anmeld