I starten, hvor jeg ammede om natten, sov min mand bare videre. Han registrerede lige, at vi rumsterede lidt ved siden af ham, men det var så det. Og da han startede på arbejde igen, var der selvfølgelig heller ingen grund til, at vi begge skulle være vågne, hvis det kunne undgås.
Da pigen var ½ år rykkede hun ind på eget værelse, men når hun kaldte, vågnede jeg altid med det samme. Det ændrede sig så fuldstændig, da jeg startede på arbejde igen og manden gik på barsel. Der gik ikke ret lang tid, før jeg bare sov videre uden at vågne ved hendes kalden - underbevidstheden slog til, jeg vidste jo, at hun var i gode hænder hos min mand ;)
I dag vågner enten den ene eller den anden, når hun kalder, og det gør hun næsten hver nat. Og hun får lov at komme ind til os af samme årsager som Als har skrevet. Lige nu er det dog lidt forstyrrende, fordi hun har fået en tendens til at ville ligge oven på en af os og gerne hoved på hoved - ikke en sovestilling, der kan anbefales for den, der ligger nederst :S :laugh:
Anmeld