Rigtig møg dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhh sidder helt med tårer i øjnene - hvor er det forfærdeligt at I sådan skal gå og vente på så voldsomme nyheder!!! Jeg håber virkelig at det hele er en storm i et glas vand og det viser sig at være falsk alarm som du skriver.

Jeg går selv og er rædselsslagen for at abortere igen, og det fylder rigtig meget i billedet, nogle gange så meget at jeg er bange for at jeg går glip af noget af glæden over at være gravid... Og i din situation har frygten fået et navn - jeg føler virkelig med jer og krydser fingre for at alt er som det skal være derinde i maven.

De varmeste kram til dig
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Ni-ko-li-ne

for jer...

sidder lige og tuder lidt... det har været en fuldstændig forfærdelig oplevelse for jer!! det er virkelig den aller største skræk!! men det gode er at der også er stor, meget stor, chance for at barnet ikke har downs og er ok...

jeg håber virkelig det bedste og kan godt forstå at 3 uger er mega lang tid... skriv endelig hvis du har brug for at råbe og skrige...

knus

Anmeld

7. september 2009

6800

puha hvor har jeg ondt af jer...håber virkelig det viser sig, at alt er som det skal være..

Anmeld

7. september 2009

Zelania

Årh, sikke en ubehagelig nyhed.
Jeg håber virkelig fra mit hjerte at jeres barn er 100% rask! Og alt bliver godt for jer!

Anmeld

7. september 2009

Jules

Åh Føler med dig...
Håber i får et godt svar....
Det er træls det skal tage så længe

Anmeld

7. september 2009

FrkC

Puh ha.. Føler med jer!! Sikke en ubehagelig dag!
Håber at alt er som det skal være..

KÆMPE trøste og mange tanker herfra..

Anmeld

8. september 2009

Karo

Mange tak for alle tankerne. Vi prøver at holde humøret højt, men må ærligt indrømme at det ikke er nemt.

Anmeld

8. september 2009

Dictes mor

Åh gud nej. Åh det kan jeg da slet ikke klare, jeg ryster helt over det hele nu, det er da helt forfærdeligt. Og jeg som helt havde skubbet tanken om, at man kunne få en dårlig besked ved scanningen fra mig, vi skal afsted torsdag. Panik..!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til dig. Det er jo helt forfærdeligt, jeg ville ønske, at der er noget jeg kan gøre, så tiden kan gå lidt hurtigere, og at jeg kunne sikre dig, at svaret er godt. Det er da slet ikke til at holde ud at skulle gå og vente på!

Græd endelig og græd meget, det har du rigtig god grund til. Jeg krydser alt, hvad jeg kan for dig og håber på det allerbedste for jer.

Kæmpe knus fra Camilla

Anmeld

8. september 2009

Henriette72

Åh nej søde Først får du lige et kæmpe  Jeg ved godt at det ikk er nogen trøst, men jeg var igennem det samme med Selma, men i uge 21... Jeg fik foretaget fostervandsprøve da de mente der var noget galt med hende da hendes tarme var hvide til MD. De havde en mistanke til Systisk Fibrose og 2 andre sygdomme, men det vidste sig at hun var fuldstændig rask.

Jeg alt jeg kan for at i får samme melding. Jeg ved at det er pisse hårdt at sidde og vente på svar, men hvis der er noget jeg kan gøre, er du mere end velkommen til at skrive til mig....

Kæmpe knus
Henriette

Anmeld

8. september 2009

christina2412

sender en masse tanker til jer  og håber at svaret er godt.
forstår godt 3 uger er laaaang tid, det føles som en evighed i sådan en sitruation.

christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.