Blev I hvad I drømte om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.499 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Webredaktøren-vb

Hvad drømte I om at blive, da I selv var børn - og gik det i opfyldelse? Jeg ville i mange år være læge, men da min søster så blev det, skiftede jeg hest og blev i stedet journalist... og det har jeg nu heller ikke fortrudt :) Hvad drømte I selv om at blive, og hvad forestiller jeres børn sig, at de skal være? Sidste melding fra min datter er, at hun skal være danser på en restaurant :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

syvsover-vb

Nej, jeg blev ikke det jeg gerne ville være. Jeg har altid gerne vil være dyrlæge, men jeg har ikke været så stærk i skolen så mine forældre råede mig fra en gymnasieuddannelse. Jeg er så socialpædagog i dag, jeg er meget glad for mit arbejde og brænder rigtig meget for mit fælt, jeg vil rigtig gerne have massage uddannelsen, og have noget akupunktur med indover, have musikterpeutuddannelsen og så slutte af med en neopædagogisk uddannelse. Altsammen noget der er inden for rækkevide dog ikke lige nu i disse sparetider, men det er ikke umulige ønsker. Martin mener helt bestemt at han skal køre lastbil ligesom far eler bus som morfar, men i en alder af 4 så vil de jo det hele

Anmeld

4. januar 2011

Titte-vb

Som lille pige i bhv sgde pædagogerne at jeg ville blive sygeplejerske... nursede alle omkring mig i legen! Som stort barn og ung ville jeg være bager eller kok, elskede at lave mad og bage... Men med årene var jeg ikke i tvivl, jeg ville være pædagog, og blev det! JEg er glad for mit job, arbejder med børn med særlige behov i en alm aldersintegreret daginstiturion, hvor ½ delen af familierne er socialt, psykisk, følelsesmæssigt amputerede. Den anden ½ del er såkaldte normale familier... ;)

Anmeld

4. januar 2011

Pia S-vb

Njah det ved jeg ikke rigtigt. jeg ville være journalist i mange år. Var også inde over jura på et tidspunkt. Endte med en kontoruddannelse efter gym og et år på Handelshøjskolen. I dag sidder jeg med mit drømmejob - men det var ikke sådan det startede! Sønnen vil være våbendesigner og bagefter maler som sin far. Men jeg tror, han bliver noget med fysik/matematik.

Anmeld

4. januar 2011

als-vb

både ja og nej. DA jeg tog min uddannelse var det drømmeuddannelsen. men i dag ville jeg ønske jeg havde valgt noget andet. Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og har aldrig brugt det. For da jeg var færdig var markedet mættet. Ville ønske jeg var blevet noget med dyr. Har altid elsket dyr, og altid været rigtig god til dyr.

Anmeld

4. januar 2011

Rita-vb

Jeg drømte om at blive statsminister da jeg var lille :laugh: Jeg var helt vild med Anker Jørgensen og han var noget af det eneste jeg ville se i fjernsynet :lol: :lol: Senere (da jeg kom i skole) ville jeg gerne være journalist og forfatter, men endte med at uddanne mig til datalog :) Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad mine unger gerne vil - det er ikke noget de snakker om :)

Anmeld

4. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Tjoh... Har altid været vild med 'dullegrej', men det kunne man ikke leve af. Min plan var at blive dyrlæge, blive boende i Kbh efter studietiden, single, måske adoptere et barn når jeg rundede 30 år. Jeg flyttede aldrig fra frederikshavn, blev gift da jeg var 23, venter barn nr 2 som 26 årig, og blev udannet i 'dullegrej' - og man kan faktisk leve af det. Vil aldrig nogensinde bytte min tilværelse for noget som helst andet - håber så bare ikke jeg panikker omkring de 40 og går igang med dyrlægeuddannelse eller lign.

Anmeld

4. januar 2011

Kirle-vb

jeg var hestepige så ville klart arbejde med heste liiige indtil jeg kom i praktik på et stutteri hahaha det var så ikke mig at skovle lort ;) :D Egentlig er jeg blevet det jeg godt ville. Det er helt okay. :) Min søn vil være togfører og har villet det i mange år. Nu må vi se ;)

Anmeld

4. januar 2011

NikiFin-vb

Nej, og det bliver jeg aldrig, fordi der er for sent for mig. Jeg ville være research læge eller jeg ved ikke hvad det hedder. Og det er min mors skyld, fordi hun havde sine ideer om min fremtid og arbejdede med at opfylde dem. Hun var stærk og kunne se kun hvad hun ville, men ikke hvad det virkelig var. Og jeg var meget nemt til at manipuleres. Så nu er jeg det hun ville. Alligevel er jeg ikke ked af det. Jeg er faktisk interesseret i mange andre ting end læge ting.

Anmeld

4. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg ville være korrespondent men blev det aldrig...hvorfor ved jeg egentlig ikke :dry: Kom i lære i en tøjbutik, stoppede efter 3 måneder da det bare slet ikke var noget for mig. Kom så i lære som engroshandelsassistent og fuldførte uddannelsen med rigtig gode karakterer....har desværre aldrig brugt den da der ikke var arbejde at få inden for det område da jeg var færdig. Desværre for jeg elskede det job.... Gik i gang med pædagoguddannelsen og jeg elskede det.....gik på barsel da jeg manglede 1 år ar uddannelsen og kom aldrig igang igen da den var lavet om mens jeg var på barsel.......så nu arbejder jeg som pædagogmedhjælper og jeg elsker det. Det er mest fantastsike job jeg længe har haft. Dog kunne jeg godt tænke mig at afslutte skolebænken inden for dette område.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.