Spiser I and eller gås - til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

als-vb

Vi har altid fået and da vi var mindre var der flæskesteg også. Nu kan det både være and og flæskesteg. i år var det hjemme ved kærestens lillebror og der var middagen: and *2, frikadeller, kålpølser, hvide kartofler, brunekartofler, taffelchips, andesovs, rødkål, grønlangkål, stuvet hvidkål.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Caidas-vb

Hvis vi holdt jul hjemme ville der være en lille farseret and, da det kun er mig der spiser det - og en kæmpe flæskesteg med alt hvad dertil hører: dvs god brun sovs, svesker, æbler med gele, brune og hvide kartofler, rødkål og asier. Der efter ris a'la mande, hvis jeg kan få nogen til at lave det, med kirsebærsovs. I år var vi hos mine svigerforældre, og der spiser de ikke and, svesker og æbler, men alt det andet + færdiglavet rødvinssovs :S

Anmeld

27. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Vi fik and og flæskesteg - som altid. (Min mand har ikke spist fjerkræ, siden han arbejdede på en kyllinge'farm', hvor køleanlægget brød ned - og de ryddede døde og rådnende kyllinger væk med gaffeltrucks i dagevis :X ) Min datter lavede en fremragende sovs - jeg er elendig til at lave sovs! - og hun havde også lavet rødkålen, da hun mente, vi umuligt kunne servere en, der var købt færdig. Brunede og almindelige kartofler. Og risalamande.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.