Hvem er vi herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

linemus

Så vil jeg også være med. Jeg er trådstarter nu i offentlig tilstand

Vi har Sebastian fra sep. 04 og Signe og Nanna fra juli 07, så nu runder vi lige af med en 4'er

Trods stor utålmodighed gik det rimeligt hurtigt. Jeg har haft let blødning i længere tid og var samtidig usikker om, hvor langt jeg var henne pga. uregelmæssig mens, så jeg er blevet scannet to gange og har fået taget en masse blodprøver for at måle hcg. Scanningen i dag viste et lille 12 mm langt foster med bankende hjerte  Blødningerne skulle jeg ikke bekymre mig om, det er normalt, da slimhinden i livmoderhalsen ændrer sig pga. hormonforandring, så det prøver jeg at lade være med. Jeg har termin ca. 9. maj.

Jeg bor i Hou ved Hals i Nordjylland sammen med alle ungerne og min dejlige mand.

Line 7+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Joy

Hej!

Jeg er gravid med barn nr 2  Har Rói fra februar 07
Jeg mistede i 11. uge i april måned (hvilket har taget hårdt på mig) men er nu blevet gravid igen  Jeg har virkelig mange bekymringer omkring graviditeten - især nå jeg nu stadig er indenfor den periode jeg mistede sidst

Jeg slipper ikke til skanning før MD skanningen, fordi det bliver ikke tilbudt på Færøerne  Så må vente i laaaang tid endnu før jeg ser vores skat

Hilsen Joy 10+3

Anmeld

24. september 2009

LISBETH:-)

Jeg hedder Lisbeth, og bor på falster sammen med min mand og vores datter Amalie fra 190707.

Vi har været i igennem 8 forsøg af fertilitetsbehandling 4 i første omgang hvor vi så endte med at få Amalie og 4 i denne omgang, hvor jeg altså så nu er gravid med termin d. 29. Maj. I mellemtiden har jeg haft 3 spontane aborter i graviditets uge 8, 12 og 6 så er lidt nervøs for at der skal gå noget galt.

Denne gang da jeg skulle insimineres var der 3 æg, så er meget spændt på at komme til scanning om 2 uger. Da der jo så er chance for mere end 1 barn. Fik målt mit hcg idag og det var på 920 hvilket er lidt højt .

Glæder mig til at lærer jer alle og "kende"

Lisbeth

Anmeld

25. september 2009

Maria.

Jeg hedder Maria og bor i rødovre sammen med min mand, som jeg har været gift med i snart 4 år, og vores søn Magnus fra Januar 2007. Vi venter nu barn nr. 2, som jeg er blevet gravid med ved hormon-behandling og insiminering, da jeg har PCOS.. Vi er meget spændte. Jeg er i uge 6 pt, og har termin omkring d. 22 Maj.
Jeg håber at komme til at bruge siden rigtig meget, og dele erfaringer og oplevelser med jer andre..

Maria

Anmeld

27. september 2009

W&M <3

Hej.

Jeg hedder Janie og er gravid i 10. uge med min kæreste Marius på 27. Vi bor  i Højbjerg, lidt uden for Århus.

Vi venter vores første fælles barn, men vi har allerede min kærestes søn Mads på 4 år som bor fast hos os, også min søn William på 11mdr som også bor hos os. Så egebntlig nummer 3 barn der er på vej  

Jeg har termin d. 1. maj og vi glæder os helt vildt

Knus Janie.

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Hej
Jeg hedder Dorthe og er 38 år og gravid med mit første barn
Jeg er blevet insemineret med en såkaldt åben donor på Stork Klinik i København.
Grunden til, at jeg valgte åben frem for anonym er for mit barns skyld. Når h*n bliver myndig har h*n mulighed for at få en række oplysninger at vide om sin biologiske far og sædbanken kan også formidle kontakten mellem mit barn og donoren.
Jeg er meget lykkelig over denne graviditet og glæder mig over alle de skønne symptomer jeg har: sult, kvalme/madlede, tissetrang, tuderi, beskyttertrang overfor maven og træthed...ELSKER det hele
Samtidigt er jeg meget nervøs for om jeg vil miste den og derfor skal jeg også scannes tidligt for at konstatere hjerteblink () - det betaler jeg selv for.

Jeg har termin den 27. maj næste år.....en lille uge inden min egen fødselsdag

Knus til jer alle

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.