Hvem er vi herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. september 2009

hemli'

Jeg synes, det kunne være rart at se, hvormange og hvem vi er herinde. Håber I vil bruge siden rigtig meget, så vi kan få fornøjelse af hinanden.

Jeg har lige testet positiv i lørdags - JUHUU - men er meget i tvivl om, hvor langt jeg er henne pga. mærkelig mens. Tror dog jeg har termin sidst i april først i maj.

Jeg er ano ind til videre, da jeg gerne vil vente et stykke tid med at fortælle det til familien. Det er min lille hemmelighed (og mandens og et par stykker mere). Lige pludselig skal jeg nok fortælle, hvem jeg er - jeg har i hvert fald brugt baby.dk rigtig meget, da jeg har børn i forvejen.

Glæder mig til at følges med jer de næste mange måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

RumlesMor

Jeg har været til en scanning idag, da der var tvivl om min termin.

Jeg er nu skønnet til d. 11 april, udfra fosterets størrelse. Min termin kan godt rykke sig lidt igen, efter jeg har været til nakkefoldsskanning. Nu må vi se hvad det ender med...

Dette bliver mit 2. barn, da jeg har en datter fra 2006, som netop er fyldt 3 år.

Jeg er dog lige så spændt som første gang!

Håber også at andre vil bruge gruppe herinde, så vi kan "følges" ad.

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa her. Jeg er gravid med mit første barn efter en spontan abort for nogle år siden som tog ret hårdt på mig. Jeg bor i Århus sammen med min svenske kæreste som jeg har været sammen med i 2 år og som nærmest er mere gravid end mig 

Jeg har termin 8.maj og vi blev gravide i første hug, havde ÆL en uge efter mens og testede positiv en uge før tid.   Vi har stadig ikke fattet det - det er næsten for godt til at være sandt....

Første lægebesøg ligger d.1.oktober og vi GLÆDER os!!!

Jeg har pletblødt lidt i starten hvilket virkelig har hylet mig ud af den, og gennem hele måneden har jeg haft murren i underlivet (ligamentsmerter) af vekslende intensitet og det gør jo at nerverne er lidt udenpå tøjet af og til... Vi er meget nervøse for en SA, særligt fordi det bare er gået så nemt - FOR nemt fristes man til at sige...

Desuden planlægger jeg at føde herhjemme i et fødekar hvis jordmoderen giver mig lov.

KH
Rosa som glæder sig til at lære jer bedre at kende

Anmeld

21. september 2009

Kaufie

Gravid med barn nr 2 - jeg har i forvejen William fra 2. august 2007.

Jeg bor i Nørresundby, ved Aalborg, sammen med min mand, William og vores to katte.

Jeg har i følge egen beregning termin 25. maj - så plus en uge over termin som jeg gik med William, regner jeg med et junibarn  Fik fjernet spiral, havde mens en gang og så var der jackpot - hvilket man kun kan være meget taknemmelig for når man læser historierne fra de ufrivilligt barnløse.

Jeg planlægger at campere udenfor Aalborg Sygehus fra terminsdatoen - første fødsel tog 4,5 time fra første tegn (veer) til jeg havde William i armene, så frygter en lynfødsel denne gang.

Mette

Anmeld

21. september 2009

Tdittmann

Gravid med barn nr. 3 - i forvejen har jeg Amalie fra 3.januar 03 og Camilla fra 11.november 2004.

Jeg bor i Torø Huse sammen med mand og vores to dejlige prinsesser, der glæder sig helt vildt til at de begge skal være storesøstre.

Anmeld

21. september 2009

Manne

Jeg er gravid med nummer 3. Har to piger fra hhv. marts 2004 og april 2007. Har nu termin 30 maj. 2010 :-)
Bliver rigtig spændende.. Det hele er meget nyt, men planlagt :-)
Det er kun meget få, der ved noget til det. Men nok ikke særlig længe, da jeg kan mærke kvalmen kommer snigende dag for dag, som ved de to andre. Så er det ikke nemt at skjule noget som helst.
Glæder mig til at følge lidt med herinde.

Marianne (Manne)

Anmeld

22. september 2009

Malene84

Malene her  Jeg venter mine første børn  Gravid i første hug.

"Hele" (føler kun jeg er én time henne i for hold til jer andre) min graviditet,  har været meget forvirrende og har gjort at jeg er meget bange og nervøs.

Det  startede alt sammen, da jeg var på ferie for 14 dage siden, og ikke fik min mens. jeg testede da jeg kom hjem - og jeg var gravid (troede jeg). Dagene efter fik jeg enorme mavesmerter, dem der tvinger en i knæ. ØV.  Jeg tog til læge, som vidresendte mig akut til Hvidovre, som fortalte mig at det var alt for tidligt at sige noget. Jeg kunne godt være gravid uden for livmoderen, uden de kunne se noget endnu. Men at der altså var 2 "æg" inde i livmoderen 
Nu er det så, at jeg venter til på fredag (d. 25.) med at skulle scannes igen. Her burde de kunne se lidt mere, har de sagt. Mit HCG var gået fra 4000 tirsdag til 15000 fredag - det siger de er gode tegn

Jeg håber begge æg nu, kan konstateres som forstre og at jeg endelig kan fortælle at jeg ER RIGTIG GRAVID  

Glæder mig til at lære jer bedre at kende. fra Malene

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

Malene her  Jeg venter mine første børn  Gravid i første hug.

"Hele" (føler kun jeg er én time henne i for hold til jer andre) min graviditet,  har været meget forvirrende og har gjort at jeg er meget bange og nervøs.

Det  startede alt sammen, da jeg var på ferie for 14 dage siden, og ikke fik min mens. jeg testede da jeg kom hjem - og jeg var gravid (troede jeg). Dagene efter fik jeg enorme mavesmerter, dem der tvinger en i knæ. ØV.  Jeg tog til læge, som vidresendte mig akut til Hvidovre, som fortalte mig at det var alt for tidligt at sige noget. Jeg kunne godt være gravid uden for livmoderen, uden de kunne se noget endnu. Men at der altså var 2 "æg" inde i livmoderen 
Nu er det så, at jeg venter til på fredag (d. 25.) med at skulle scannes igen. Her burde de kunne se lidt mere, har de sagt. Mit HCG var gået fra 4000 tirsdag til 15000 fredag - det siger de er gode tegn

Jeg håber begge æg nu, kan konstateres som forstre og at jeg endelig kan fortælle at jeg ER RIGTIG GRAVID  

Glæder mig til at lære jer bedre at kende. fra Malene

Tvillinger!!! Ihh hvor spændende!!!   Tillykke!!!

Anmeld

22. september 2009

Vidunderligeunger

Hei alle sammen

Jeg er 19, lidt endnu... kæresten er 29 og vi blev enige om at prøve for det tog da lang tid at blive gravid - SNYDT! vi vandt i 2. hug men hvor er det dejligt!!! det er første gang for os begge...

Der er lige lidt med min uddannelse og lejligheden rummer sgu ikk 3, men det er der heldigvis råd for..

Vores forældre og et par få tætte venner + kolleger ved om graviditeten.
er kun 4+2 - men er så glad så glad. en omvandrende smiley

Har termin d. 31. maj om laaang tid, hehe..
Håber at kunne bruge denne side og gruppe rigtig meget mht. spørgsmål o.l. det er begrænset hvor mange af mine veninder der er eller har været gravide.

lige for en god ordens skyld - nogen fra vestjylland?? evt. fødende på herning sygehus??

Anmeld

23. september 2009

missKat

Hej Piger,

Jeg venter nr 1 og er ovenud lykkelig, når jeg ikke lige ligger med hovedet i kummen, som jeg har gjort i 7 uger nu 
jeg er nu i uge 12, så det burde snart være på retur 

jeg har termin den 7. april og skal til NF den 2.oktober, så det glæder vi os meget til!!! Er lidt spændt på om det er tvillinger, da det ligger i familien.

Jeg bor i Århus C og har været sammen med min vidunderlige kæreste i 2½ år.
Vi prøvede i 7 måneder før der var bid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.