Hader mit helbred pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Øv øv hvor er du bare rigtig uheldig......er meget enig med de andre i at 2011 bestemt må se meget lysere ud mht sygedomme og andre skavanker.... Rigtig god bedring og håber også at du trods alt får en god jul og snart kommer ovenpå igen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

mariamiss6-vb

Hold da også op for en omgang du har været igennem dér.... Puha, det er vidst helt på sin plads at være lidt ynkelig så ;) God bedring i hvert fald, håber du slipper frem over (om ikke andet, så får du i hvert fald ikke blindtarmsbetændelse igen) :)

Anmeld

18. december 2010

als-vb

ja nu er den da i hvert fald elemineret. Og tak for det. Gør sku da mere ondt jeg jeg lige havde regnet med. specielt fordi jeg ikke så godt kan tåle det smertestillende så hellere smerter end kvamle, svimmelhed og tåge i hovedet. Gør bare at jeg er konstant træt. Men det går da bedre end i går og forgårs. Nu mangler vi bare alt det med underlivet. Går ud fra det er noget jeg hele tiden har haft, men må vente og se hvad de kloge hoveder på gyn har at sige til det hele. Tænker også at 2011 så bliver meget nemmere, men tår ikke håbe, for so før skrevet hvis ikke det er mig selv så er det mine nærmeste der skal igennem alt mulig lort....men hvor ville det da være rart hvis det hele bare gad glide lidt på skinner. Nu skal energien bare op så jeg er klar og frisk til jul.

Anmeld

21. december 2010

als-vb

Som beskrevet i anden tråd så er jeg jo så heldig at have fået konstateret endometriose. Tak for lort. nå men snakkede med ambulatoriet i går, som sagde de ville vide med tider i dag. Fik at vide i går alt efter om jeg var kategori 1 ('akut') eller kategori 2 ('knap så akut) så vil der gå for kategori 1 max 4 uger og for kategori 2 max 8 uger inden undersøgelse. Ringede så i dag og har fået en tid allerede i midten af januar. Hvilket jo på den ene side er rart for så kommer jeg 'hurtigt' til og på den anden side træls for det betyder at de anser det for at være kategori 1.... Men å må jo se hvad de siger når jeg kommer derop. Er lidt ved at være træt af undersøgelser i hoved og r.... (mere eller mindre bogstavelig talt).

Anmeld

21. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

krydser fingre for et 2011 til dig med ubsværet graviditet, ingen sygdom til dig eller dine, og alle ulykker på lang afstand. ;)

Anmeld

21. december 2010

als-vb

nøj det ville godt nok være dejligt. Man siger jo også at forandring fryder, og det ville det bestemt i dette tilfælde.

Anmeld

13. januar 2011

als-vb

Ja så er det i dag der lidt føles som domme dag. Har lige om snart en tid på gyn i Kolding til samtale og undersøgelse i forhold til min endometriose. Er godt nok spændt/nervøs og alt muligt lige nu. Skal bare overståes.

Anmeld

13. januar 2011

ma08-vb

Hvordan er det gået i dag?

Anmeld

14. januar 2011

als-vb

Det kunne jeg ikke bruge til en dyt! spild af tid og kræfter. Da jeg ikke ønsker behandling/afhjælpning af endometriose så kunne lægen jo ikke rigtig hjælpe mig. Hun forklare sparsomt om hvad det var (har læst mig til mere og bedre viden på nettet) og så lavede hun en scanning af æggestokke/ledere og kunne konstatere mindre (på nuværende tidspunkt ubetydelige) cyster i venstre æggestok, men ikke noget der skulle gøres noget ved. Så fik jeg taget nogle blodprøver som jeg skal have flere af om tre uger for at se om jeg har æggeløsning (er jeg nu ret sikker på jeg har ud fra smerter og ægløsningstests). Men okay fint nok hun ville gøre det. ellers var hendes eneste svar giv tid (mindst 6 måneder) og så ville hun anbefale en skyldning/farvning af æggestokke/ledere for at se om de var som de skulle. Men det var jo op til mig for det er en del af fertilitetsbehandling og derfor på egen regning. Dog kunne hun fortælle mig at det var noget billigere med fertilitetsbehandling gennem det offentlige. Der ville f.eks. en reagensglas 'kun' koste ca 5000-6000 + medicin. Hvor sådan en jo koster 22.000 i det private (eller tre behandlinger for 38.000). Så nej føler ikke rigtig jeg fik det ud af det som jeg havde forventet.

Anmeld

14. januar 2011

ma08-vb

Arh øv, det var da irriterende :dry: Hvad så nu? Mente hun, at du også skulle vente 6 mdr. før du får foretaget en vandscanning? Det er vel bedre at finde ud af det hurtigst muligt, hvis der er problemer. Hvad koster en vandscanning? Jeg fik foretaget en, første gang vi startede fertilitetsbehandling, men det var inkluderet i henvisningen dengang, så jeg har ikke nogen idé om prisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.