Hader mit helbred pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. december 2010

als-vb

Onsdag omkring kl 17 fik jeg den ondeste mest modbydelige smerte i maven. Kastede til sidst op af smerter. Det gjorde bare så modbydelig ondt. Får mig kæmpet ind til vagtlægen, han troede i tlf der kunne være tale om en abort ol. men da han så mig komme krampende gående forovrbøjet røg jeg videre til AMA til undersøgelse for blindtarmsbetændelse. Videre til modtagelsen derover og så eller først en sygeplejerske, så en laborant til at tage blodprøver, så en ung læge og så en speciallæge. Blev enig om at der skulle laves en kikkert undersøgelse af blindtarm og underliv. Vågnede op uden blindtarm i går morges. Meget groggy efter narkosen, sådan en narkose tager godt nok hårdt på mig. Nå først ved 11 tiden kom er der en læge der så kunne fortælle at blindtarmen ikke var sprunget men meget betændt. MEN det var så ikke det eneste, nej viser sig så at min slimhinde i skeden går op i livmoderen.... Har ingen ide om hvad det betyder, men er lavet en henvisning til gyn. der så indklader til videre undersøgelser. Lægen der var der kunne ikke besvare nogen af mine spørgsmå så er meget forvirret på dette område. Snakkede noget om hormon behandling... Syntes godt nok ikke jeg orker flere helbredsproblemer, syntes jeg har været hårdt nok ramt indtil videre. Ved ikke om det kan være derfor jeg ikke er blevet gravid endnu, ved ikke om det betyder jeg ikke bare sådan lige kan blive det.... Og oven i alt det her er der smerter efter blindtarmsoperationen. Har fået noget smertestillende som gør jeg er enormt træt og svimmel og rundt på gulvet. Syntes det hele er lidt for meget lige nu. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Titte-vb

Øvøv øv, det er da bare rigtig træls.. Ved ikke noget om det med slimhinden men sender dig lige et god bedring kram...

Anmeld

17. december 2010

als-vb

takker. er skuy lidt ynkelig i dag.

Anmeld

17. december 2010

MAMMARAZZI-vb

Sikke da noget als - kan godt forstå, at du synes det hele er for meget nu. Det var da også noget af en tur - men godt du kom afsted. Ved heller ikke noget om det med slimhinden, men håber da ikke det skulle besværliggøre en ny graviditet... Kram herfra...og god bedring :cheer:

Anmeld

17. december 2010

Spunk-vb

Øv hvor er du uheldig. Håber, at du snart er ovenpå igen og få en god jul.

Anmeld

17. december 2010

Polyp-vb

Sikke noget møg - men trods alt godt at de fik blindtarmen ud i tide...hvis du skal forsøge at finde noget positivt ellers havde det jo været endnu værre. Og også rigtig fint, at du var heldig med en dygtig læge, der fandt noget mere, der skal kigges på for en sikkerheds skyld i stedet for bare at fokusere på den betændte tarm. Du fortjener da vist et skud ekstra forkælelse - og så kan de emsige madammer på dit arbejde da vist også godt klappe kaje og lade dig komme til hægterne i fred og ro denne gang! Håber, du trods alt får en dejlig jul og har brugt kvoten af alvorlige problemer - de næste mange år har du max en omgang forkølelse på kontoen :te: :sne:

Anmeld

17. december 2010

als-vb

takker. ja er da helt klart godt den kom ud inden den sprang. Kirugen havde også sagt på forhånd han ville tjekke ekstra op på mit underliv da han syntes jeg havde ondt lidt længere ind end bare blindtarmen. Så vi takker Mohammed for at kigge godt efter. Er da også glad for at han var så dygtig og fik det tjekket igennem så jeg kan komme videre med det næste skridt. Og ja syntes klart jeg har opbrugt min kvote, men desværre er det bare sådan i min familie t hvis det ikke er den ene så er det den anden. Men håber virkelig at fremtidige sygdomsforløb er noget så simpelt som en influenza eller lignende.

Anmeld

17. december 2010

ma08-vb

Sikke da en omgang, Als - skisme ikke lige det du behøvede :dry: Håber det bedste. Masser af kram herfra.

Anmeld

17. december 2010

Det er stadig mig-vb

Aaaaii, sikke da noget med dig igen-igen!! :unsure: Så må vi da håbe 2011 ser meget lysere ud, blindtarmen kan i hvert fald IKKE tee sig mere! :laugh: Underligt som man kan ramle ind i sådan en hel stime af sygdomme :huh: Rigtig god bedring!!!

Anmeld

17. december 2010

Kirle-vb

Ej du er da bare også så uheldig! Tja ved nu heller ikke noget mht. skedevægge i livmoderen men tvivler at det kan være noget med ks at gøre da ks kun har med livmoder at gøre så mon ikke du har haft det hele tiden og så bare først er opdaget nu? Aner det ikke! Har aldrig hørt om det før. Men rigtigt god bedring og se nu at bliv nogenlunde ok frisk til juleaften :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.