Onsdag omkring kl 17 fik jeg den ondeste mest modbydelige smerte i maven. Kastede til sidst op af smerter. Det gjorde bare så modbydelig ondt.
Får mig kæmpet ind til vagtlægen, han troede i tlf der kunne være tale om en abort ol. men da han så mig komme krampende gående forovrbøjet røg jeg videre til AMA til undersøgelse for blindtarmsbetændelse.
Videre til modtagelsen derover og så eller først en sygeplejerske, så en laborant til at tage blodprøver, så en ung læge og så en speciallæge.
Blev enig om at der skulle laves en kikkert undersøgelse af blindtarm og underliv.
Vågnede op uden blindtarm i går morges. Meget groggy efter narkosen, sådan en narkose tager godt nok hårdt på mig.
Nå først ved 11 tiden kom er der en læge der så kunne fortælle at blindtarmen ikke var sprunget men meget betændt. MEN det var så ikke det eneste, nej viser sig så at min slimhinde i skeden går op i livmoderen....
Har ingen ide om hvad det betyder, men er lavet en henvisning til gyn. der så indklader til videre undersøgelser. Lægen der var der kunne ikke besvare nogen af mine spørgsmå så er meget forvirret på dette område. Snakkede noget om hormon behandling...
Syntes godt nok ikke jeg orker flere helbredsproblemer, syntes jeg har været hårdt nok ramt indtil videre. Ved ikke om det kan være derfor jeg ikke er blevet gravid endnu, ved ikke om det betyder jeg ikke bare sådan lige kan blive det....
Og oven i alt det her er der smerter efter blindtarmsoperationen. Har fået noget smertestillende som gør jeg er enormt træt og svimmel og rundt på gulvet.
Syntes det hele er lidt for meget lige nu. :(
Anmeld