Legetøj jeres børn IKKE må få...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Kirle-vb

Hm nej principelt ikke men nu har jeg en meget meget meget togglad dreng. Og hvis det stod til ham havde vi 20 forskellige slags toge med dertilhørende skinner og huse osv. Men vi har nedlagt veto mod toge der IKKE er kompatible til BRIO. Ganske enkelt fordi vi har ikke plads til så mange forskellige systemer. De fylder en krig jo! vi har en 40liters kasse fyldt med BRIO, IKEA tog, KidsWOod, og Thomas tog. Det må simpelthent være nok.:D :D :D :D:D Ellers sålænge det er alderssvarende og der ikke er gift-mærker på så er vi cool. Men da han stoppede med at skulle komme alting i munden der stoppede vi også med at være så forsigtige. Dejlig følelse! :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Soap-vb

Min knægt på 5 år får blandt andet våben i julegave :laugh:

Anmeld

9. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Soap skrev:
Min knægt på 5 år får blandt andet våben i julegave :laugh:
Legetøjsvåben, håber jeg ;) - mine drenge har først fået deres salonrifler i 12-årsalderen, men måske er det bare os, der er pylrede :P

Anmeld

9. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg har haft rigtigt mange principper om, hvad mine børn ikke måtte få. Eller rettere, hvad den ældste ikke måtte få - vi 'kom til' at glemme principperne efterhånden. Det er til at grine ad i dag, men jeg havde faktisk en fast overbevisning om, at vi ikke skulle have nogen form for Disney-artikler inden for dørene - nogensinde! Jeg var ved at brække mig over alt det merchandise, der fulgte med hver eneste ny Disneyfilm og hver eneste relancering af gamle Disneyfilm og hver eneste ny Disney-'kollektion' i det hele taget. Og princippet holdt faktisk!! - helt indtil den dag, jeg faldt over sådan en nuttet, lille plasticbold med 101 Dalmatinere, som vores dengang 1 ½-årige datter nok ikke ligefrem ville blive totalt multikoncernkapitalistisk-spoleret af at eje...

Anmeld

10. december 2010

Pia S-vb

Faktisk er i år første gang nogen sinde, at jeg tænker på, om sønnens ønske måske skal opfyldes. Han er helt syg for at få en softgun. Men jeg er ikke sikker. For det første er den dyr og for det andet må han kun bruge den sammen med os. Er faktisk slet ikke sikker på, om han endda må det. Han går til skydning og kan alt om sikkerhed, men stadig...... Ellers har jeg ikke haft betænkligheder. Men de fleste år har ønskerne også været lego, lego og måske lidt lego :silly:

Anmeld

10. december 2010

MetteNB-vb

Vi har endnu ikke modtaget noget fra nogen, jeg har tænkt skulle forbydes. Jeg er også meget large på den front. Er det noget 'skrammel', holder det jo så ikke ret længe, og bliver smidt ud. Når jeg selv køber, er der nogle ting, jeg vælger fra. - men jeg må erkende, at bassen nogle gange ønsker sig noget, jeg tidligere havde tænkt, jeg aldrig ville give penge for, men en ting er teori noget andet praksis ;0)

Anmeld

12. december 2010

Pia74-vb

Webredaktøren skrev:
Er der legetøj jeres børn ikke må lege med, og som I end ikke vil modtage som gave?
Vores har ikke endnu fået gaver, som har været uønskede, men da de var små og fik slik, så var det mor som spiste det :laugh: Tja, hvad kunne det ellers være - hvis datteren får legemakeup igen, så kasserer jeg hele lortet, for hun fik allergisk reaktion om det sidst. Noget andet kunne være film, som de ikke er gamle nok til at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.