Arh - kan det nu også passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

Ja, min humor er kun for udvalgte natteravne... De færreste af mine venner har hørt den, da de fleste af dem er A-mennesker

heheeee... jeg får også bare den sorteste humor når jeg er overtræt, og overgearet.... jeg tror det er vigtigt at dem man er i smatale med også selv er overtrætte, før de forstår hvad det egentlig er man siger hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

heheeee... jeg får også bare den sorteste humor når jeg er overtræt, og overgearet.... jeg tror det er vigtigt at dem man er i smatale med også selv er overtrætte, før de forstår hvad det egentlig er man siger hehe....

ups - har nu en småsur svensker liggende ved siden af - kom til at vække ham fordi jeg fniste så højt af tanken om os overtrætte høns

Rosa - må hellere gå i seng   snart....

Anmeld

7. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

ups - har nu en småsur svensker liggende ved siden af - kom til at vække ham fordi jeg fniste så højt af tanken om os overtrætte høns

Rosa - må hellere gå i seng   snart....

svensker ligefrem hehe.....

Årh ja jeg kommer også tit til at sidde her og grine højlydt, af forskellige indlæg. Så når kenneth en gang i mellem vover sig ned for at tisse, så kigger han også meget mærkeligt på mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.