Arh - kan det nu også passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
.....at jeg i 5.uge (4+3) allerede kan se en lille bule på maven??!   Eller er det ønsketænkning tror I?

Både kæresten og jeg har kunnet se den i dag, men om det er babymave eller jeg bare har taget på, det ved jeg så ikke

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

mariamiss6

Det kan være at du måske er lidt oppustet idag, og at din i forvejen forstørrede livmoder, så får en lille bule frem på maven...

der er ikke andet for end at holde øje med den. og lad den nu ikke stikke af fra dig, hehe...

Anmeld

6. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Det kan være at du måske er lidt oppustet idag, og at din i forvejen forstørrede livmoder, så får en lille bule frem på maven...

der er ikke andet for end at holde øje med den. og lad den nu ikke stikke af fra dig, hehe...

oppustet? MIG?!!  Min forfængelighed svider

Men ja - vi har lavet en aftale om at den bliver derinde

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

oppustet? MIG?!!  Min forfængelighed svider

Men ja - vi har lavet en aftale om at den bliver derinde

hehe nej jeg mente nu helt bogstaveligt talt bulen, kan godt se hvordan den kunne misforståes.....

men jeg mener, hvilken nygravid vil ikke bare gerne være rund på maven.... så når man ser den mindste bule, skal man bare hele tiden røre ved den, og lige tjekke om den stadig er der hehe...

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Ja det er helt uhyggeligt så mavefikseret man hurtigt kan blive

Og nåååååh - så forstår jeg   Ja, jeg håber da ikke at jeg slår en ordentlig prut i løbet af natten og vågner op med flad mave.... (Sjovt -  for 3 uger siden var der intet jeg hellere ville   )

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

Ja det er helt uhyggeligt så mavefikseret man hurtigt kan blive

Og nåååååh - så forstår jeg   Ja, jeg håber da ikke at jeg slår en ordentlig prut i løbet af natten og vågner op med flad mave.... (Sjovt -  for 3 uger siden var der intet jeg hellere ville   )

hahahahaha du er skæg, her ud på de sene nattetimer, skal der vidst ikke meget til hehe...

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

hahahahaha du er skæg, her ud på de sene nattetimer, skal der vidst ikke meget til hehe...

hov SÅ sent er det da ikke engang..... nåh men det har været en lang dag hehe

Anmeld

6. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

hov SÅ sent er det da ikke engang..... nåh men det har været en lang dag hehe

Ja, min humor er kun for udvalgte natteravne... De færreste af mine venner har hørt den, da de fleste af dem er A-mennesker

Anmeld

6. september 2009

Zelania

Hvis det er luft du render rundt med, så glæder jeg mig til at se en lille prut med kyse på

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Zelania skriver:

Hvis det er luft du render rundt med, så glæder jeg mig til at se en lille prut med kyse på

hehehe....

Rosa - overtræt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.