Dropper I julefrokosten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Webredaktøren-vb

Tilsyneladende dropper en del danskere i år firmaets julefrokost - de gider simpelthen ikke. Personligt ser jeg frem til en hyggelig aften med kollegaerne, men hvordan har I andre det? Møder I pligtskyldigt op, melder I fra eller kommer I og hygger jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Elverpigen-vb

Julefrokkost, helt sikkert :P Det er sjovt og hyggeligt, og al sladren bagefter er det sjoveste. Men nu arbejder jeg jo også i Føtex, hvor vi er mange unge, så det er ikke en pligt, men en god anledning til at holde en god fest. Den vi havde i år var så noget speciel, for det var vores kæmpe jubilæums fest, med 12000 deltagere. Men der bliver holdt en 'forsinket' en for mit hus, i starten af det nye år.

Anmeld

1. december 2010

Møe-vb

Uhhh både og.. Syntes nu det er hyggeligt med julefrokost med kollegaerne - det er altid sjovt at se kollegaerne i en anden kontekst. Men jeg bliver desværre nødt til at hoppe over i år (eller til januar, hvor vi holder vores) den bliver holdt 2 dag før jeg skal nedkomme - og da jeg allerede på nuværende tidspunkt har vildt mange smerter - er jeg ikke sikker på det er noget for mig, sådan 2 dage før fødsel.

Anmeld

1. december 2010

uni-gruppe-vb

Jeg springer den over. For jeg arbejder i et stort firma, hvor julefrokosten er et kæmpe arrangement med 100-vis af mennesker jeg ikke kender alligevel. Hvis det kun var vores egen afdeling der holdt noget, så ville jeg sikkert deltage. Men det andet synes jeg efterhånden jeg er vokset fra.

Anmeld

1. december 2010

Johannamor-vb

Jeg synes, at den del af julefrokosten, hvor jeg sidder og spiser og hygger og griner med kollegerne fra min afdeling er rigtigt hyggelig. Anden del af julefrokosten (underholdning, musik og dans) var skrækkelig sidste år (som var det første år på denne arbejdsplads), dvs. jeg smuttede efter en time. Det samme kommer jeg nok til at gøre i år, sådan at den hjemlige planlægning kommer til at hænge sammen. Julefrokosterne i vores familie bærer præg af, at vi er to voksne, der begge har fødselsdag i ju´lefrokostperioden i december og vi også gerne vil fejre fødselsdagene med familie og venner.

Anmeld

1. december 2010

als-vb

JAAA god grund til at drikke sig en kæp i øret...helt lovligt ;) ej spøg til side og så alligevel. Julefrokost sæsonen blev skudt i gang sidste fredag hvor det var den store firma julefrokost for det meste af firmaet. Blev en anelse stiv, og var til stor forargelse for de gamle gimper der fordi jeg er blevet lidt rund på det sidste (elsker bare slik lidt for meget) troede jeg var gravid og stiv...så jeg var aftenens sladrepunkt!!! (havde det skide sjovt indtil folk ligesom kom og kommentere om det nu var smart i min tilstand....) tak for LORT! Nå næste julefrokost er med kærestens firma på fredag med overnatning (super så kan vi også sove ud) denne gang holder jeg mig nok bare lidt mere fra at gå sprut amok. og igen fedagen efter er der afdelings julefrokost hvor jeg skal selv afsted igen. Så måske der kommer alkohol ind i billedet igen... Er ikke typen der går super meget i byen og er ikke længere typen der drikker ret meget i det hele taget, fik sidst alkohol i sommers en enkelt cider....så nu er det julefrokost sæson og jeg er ikke gravid så jeg ser det som en god grund til at have det super sjovt.

Anmeld

1. december 2010

MIKMAR-vb

Ja, jeg HADER julefrokoster, bare tanken om en eller ander der får for meget at drikke og absolut skal fortælle chefen 'sandheder', puha. Jeg vil meget heller holde noget med familien og gode venner. I år er jeg dog med til at planlægge julefrokosten på arbejdet, det kan jeg godt li´, er dog så 'heldig' at vi ikke kan få en barnepige og min mand er på arbejde, så jeg kan ikke selv deltage, men det bliver et flot arrangement, er jeg sikker på. Bliver også helt vildt træt hurtigt, så efter jeg er blevet syg, er jeg ikke særlig social, så det har jo nok også lidt med det at gøre.

Anmeld

1. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Kan godt lide firmafester - synes det er dejligt at få en anden indgangsvinkel til kolleger og evt samarbejdspartnere.. Synes bare at dem i december bliver sådan noget halvpresset noget, da vi har så mange fødselsdage og familiearrangementer vi skal til. Men både stigs og mit arbejde holder fester uden for 'sæson', og de bliver somregel meget sjovere. Kan godt lide når festerne er fordelt på hele året.

Anmeld

1. december 2010

Spunk-vb

Jeg synes egentlig at det er hyggeligt at lære mine kollegaer at kende på en lidt anden måde, og det er også hyggeligt nok - det er bare så kedeligt! Sidste år gik jeg hjem ved 10-tiden, og jeg var en af de sidste :ohmy:. Det ville faktisk være hyggeligt hvis der var nogen der fik en lille skid på og sang et par julesange...

Anmeld

1. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg møder glad op og glæder mig til at vi skal have julefrokost. Vi har det rigtig sjovt og hygger helt vildt når vi mødes udenfor arbejdet. uanset om det er julefrokost, sommerfest, påskefest eller andet...... Vi mødes faktisk ret tit udenfor arbejdet og det lige hyggeligt hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.