måske med hjælp :-)
Min mand og jeg vil gerne på ski-ferie (igen). I år er jeg gravid, og jeg vil derfor ikke give en masse penge for at komme på skiferie, når jeg ikke selv kan deltage i aktiviteterne. Næste vinter vil vi jo så have en lille (jeg har temin 4. maj). Vi har snakket meget om hvad vi så skal gøre, for vi vil være kede af at vente flere år med at komme afsted igen. Heldigvis trådte farmor og farfar til. De føler selv, at de er har nået en alder hvor det ikke er oplagt at lære at stå på ski. Men de vil rigtig gerne med os på ferie og opleve den lille ny, samt storesøster fra 2008, i sneen. Så planen er den, at vi alle næste vinter tager toget til Italien eller Sydfrankrig. Storesøster kommer i skiskole/skibørnehave noget af dagen, og ellers skal hun og lillesøster hygge med farmor og farfar. Min mand og jeg vil så skiftes til at tage nogle halve dage på ski, for vi vil selvfølgelig også gerne være sammen med vores børn på ferien. Det er jo klart! :-) Jeg er sikker på at det bliver en super god ferie for alle!
p.s. vi vælger at tage sydpå, pga. en mere behagelig temperatur for dem der ikke står på ski. og vi vælger at rejse med tog, da vi har gjort det før og det er super hyggeligt med egen kupé med bord til at spille på osv. Bare lige et lille tip. Tog er altså de eksta penge værd..
Anmeld