hej jeg er ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

melissa-vb

mange tak alle sammen...føler mig snart hjemme :drink: kan se at vi mødre næsten laver det samme efter at børnene er puttet,men tænkte på om man kunne lave noget mere spændende end at lave de samme ting hver aften.lige pludselig er børnene blevet store og vi laver stadig samme ting hver aften og måske glemmer helt parforholdet...efter børnene er puttet sætter jeg mig foran pc'en og manden sætter sig foran playstation..og går lidt frem og tilbage i køkkenet for at hente kaffe te oosv...så sover jeg som regel først og om morgnen er manden kørt på arbejde... og så tænker jeg 'hmmm det var sgu en kedelig aften,,,vi kunne ha udnyttet den til noget andet... :blink: noget kærsteri ,se en god film sammen hånd i hånd eller god massage ellerrrrr ved ikke derfor spørger jeg nemlig jer...men kan se at vi kvinder som regel laver de samme ting...men jeg mangler inspiration...laver i kun sådan noget til fødselsdag eller bryllupsdag eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Kirle-vb

Min. et par gange om ugen laver vi kæresterier. Nu sover vores søn så tidligt at vi kan tillade os at lave ekstra aftensmad også sidde med lys og vin bare os to, eller en massage eller bare samtale to mennesker der kigger på hinanden hele tiden og ikke bliver afbrudt af en skøn dreng. Det er for mig at lave kæresterier på almindelige aftener ;)

Anmeld

23. november 2010

melissa-vb

det lyder rigtig hyggeligt at i har overskud til hinanden :) :) men kan se at der mange der ikke har...er det playstations skyld pc'en skyld at mange ikke har eller tv'et??+elller os selv?? :huh:

Anmeld

23. november 2010

Kirle-vb

melissa skrev:
det lyder rigtig hyggeligt at i har overskud til hinanden :) :) men kan se at der mange der ikke har...er det playstations skyld pc'en skyld at mange ikke har eller tv'et??+elller os selv?? :huh:
Jeg tror det er mange faktorer der spiller ind. Først og fremmest skal man have overskud, dernæst tid, og til sidst skal man passe på ikke at falde i 'at sidde foran en skærm og glo' fælden, men det gælder uanset om man har børn eller ej. Når det kommer ned til hvad det egentlig er så handler det om hvordan man ønsker at leve sit liv. Nogen vil sidde og slappe helt af foran en skærm andre vil hellere løbe en tur eller gå til koncert. Hvis du føler du mangler noget i din hverdag så tag en snak med din kæreste om hvad han vil, hvad du vil og hvad I vil sammen. ;)

Anmeld

23. november 2010

melissa-vb

det har du ret i..vi vil begge det samme men når det så kommer til stykket er vi desværre faldet i fælden foran tv pc osv..og bliver træt af at stirre i skærm... :blink:

Anmeld

23. november 2010

Kirle-vb

melissa skrev:
det har du ret i..vi vil begge det samme men når det så kommer til stykket er vi desværre faldet i fælden foran tv pc osv..og bliver træt af at stirre i skærm... :blink:
Så sluk ;) :D

Anmeld

23. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jo men her synes jeg kæresterierne kommer ind helt naturligt mellem alt det andet. Bare det man er sammen, eller lige kysser hinanden ind imellem, nogen gange går vi i bad sammen når ungerne sover osv osv. Her er vi begge to meget aktive om aftenen, så vi har ikke den der med at flade ud foran fjernsynet sammen, for vi ser aldrig fjernsyn. Men vi har da aftner hvor vi smutter tidligt i seng og hygge-nygger, men bagefter står jeg somregl op igen og fortsætter mine andre aktiviteter. Og så har vi fx Torsdag, hvor min kæreste ikke arbejder og den bruger vi sammen, går ud og spiser, holder i hånd, går ture eller ligger i sengen hele dagen, eller hvad vi nu lige brænder for. Og dertil kommer der de små gaver ind imellem han kommer hjem med, blomster der pludselig og overraskende bliver bragt til døren med søde kort og lidt mundgodt. Søde SMS'er i løbet af dagen begge veje trods travlhed og andre gøremål. Så jeg synes ikke specielt aftnerne behøver være særlig kæreste-agtige, når dagene også byder små kærlige tanker. Tror mere det bare handler om, at vi viser at vi tænker på hinanden, også selvom der ikke er nogen speciel anledning, andet end at to mennesker elsker hinanden. Og nu hvor vi har 6 børn og har været sammen i over 25 år, så synes jeg vi bliver bedre og bedre til at være kærester og netop huske på alle de der små remindere i hverdagen der betyder så lidt at afsende, men betyder enormt meget at modtage. At være kærester når man er sammen er jo ikke den store udfordring, men at være kærester når man er væk fra hinanden, kræver omtanke og engang imellem en god selvindsigt. Her forleden da jeg skulle ud og handle og stak hånden i lommen, så lå der et brev i jakkelommen. Det var min kæreste der havde skrevet en rigtig sød besked som lunede hele dagen og konstant fik smilet frem på mig. Så for mig er de dé ting der giver mig noget. At sidde og flette fingre om aftenen, jooo...det gør vi da ind imellem, men det er alt det andet der holder flammen i live.

Anmeld

23. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Her er det typisk at jeg ligger ned i sofaen, og stig sidder. Somregel resulterer det i han aer mit hår eller masserer mine fødder mens han ser tv og jeg ligger med computeren.. Og så fortæller jeg lidt om hvad der sker rundt omkring og jeg bliver så sat ind i en eller anden krimi jeg ikke har det fjerneste interesse i. Men hyggeligt er det.. og så bliver det hele pakket væk.gider ikke bruge mine aftner på oprydning osv. der skal slappes af.

Anmeld

24. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Hej og velkommen til :) Når mine børn er lagt i seng slapper jeg foran tv´et med pc´en på skødet........hygger med manden osv..... Alle de praktiske ting som vasketøj, indkøb osv laver jeg ok formiddagen da jeg først skal møde på arb til middag.... Madpakkerne blir smurt mens jeg laver aftensmad eller lige efter vi har spist aftensmad.

Anmeld

24. november 2010

AyLa-vb

Hej og velkommen til :) jeg har som regel aftnerne for mig selv da manden og min datter begge sover senest kl. 20. Og der rydder jeg nogle gange lidt op, ordner lidt vasketøj men for det meste bliver jeg fanget af en spændende bog som jeg så sidder med til langt ud på natten ;) lidt ensomt vil nogen måske synes, men jeg synes faktisk det er rart med lidt alenetid om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.