hej jeg er ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. november 2010

melissa-vb

hej alle sammen...efter at have været gæst her i debatten i flere måneder ,tænkte jeg at det nu var på tide at 'deltage'. jeg vil som ny begynder starte med at spørge jer om hvad i laver efter at børnene er puttet...hmmm jeg ved hvad i nu alle tænker,men jeg mener ser i tv,lægger tøj sammen,gør rent eller bare flyder på sofa'en :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Webredaktøren-vb

Hej og velkommen til - dejligt at du nu også har lyst til at deltage med indspark i debatten :klap: :klap: Jeg arbejder typisk, når ungerne er puttet :blush: Det er med bærbar på skødet og fjernsynet kørende, så det er nok ikke super sundt... kigger dog også på et stativ fyldt med tøj som jeg burde folde, men måske kan det vente til imorgen ;)

Anmeld

22. november 2010

NikiFin-vb

hey melissa, jeg har ikke tid til meget fordi børnene går i seng kl.9 og falder i søvn 1 time efter måske. Jeg bruger den tid mens jeg skælder dem ud en gang imellem at gøre rent i køkkenet efter aftensmaden og at lave deres 3 madpakker til den næste dag. Jeg ser (og hører hvis de små ikke skriger for meget) noget hyggeligt TV program på computeren mens jeg er i køkkenet. Så slapper jeg af med computer nyheder, fora, skype, TV.... indtil jeg går i seng. Gør aldrig rent og heller ikke samler legetøj om aftenen, fordi jeg er for træt. Laver alt mens børnene er i børnehaven så at jeg kan bedre koncentrere mig og er mere produktiv. B)

Anmeld

22. november 2010

melissa-vb

dejligt at høre fra en jubiiii :trut: jeg sidder også som regel foran pc'en når mine børn er puttet,men går dog frem og tilbage og ordner småting i hjemmet.. :silly:

Anmeld

22. november 2010

melissa-vb

der er altid noget at lave ,men er som regel træt efter at de er puttet og vil gerne hvile mig foran pc eller tv...jeg har veninder der kan finde på at lave lækkert mad til næste dag osv til kl 3om natten...men det er jeg alt for træt til..orker det ikke da jeg har en datter på 1.5 år og en dreng der bliver 4 her til december.så der er nok at se til med 2 krudtugler :motion: render efter dem hele tiden...

Anmeld

22. november 2010

Det er stadig mig-vb

Det med madpakkerne ordner jeg faktisk i mens jeg laver aftensmad (og fx lige venter på kartoflerne skal koge). Når ungerne sover går jeg på nettet, eller lægger tøj sammen, ryder lidt op, kværner lidt i telefon med veninderne (eller Moaaar), ellers lægger jeg mig med en god bog og læser lidt. Jeg er en natteravn og går sjældent i seng før ved 02 tiden, jeg kan simpelthen ikke sove før. Hvilket engang i mellem er lidt belastende :angry:

Anmeld

23. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til.. Jeg har en datter på 14 mdr og er gravid igen. Har ufatteligt ondt af mig selv pga kvalme pt, men ellers har jeg det vist som blommen i et æg.. Med en mand der somregel sørger for aftensmaden og en datter der sover præcis 19.00 ;)

Anmeld

23. november 2010

Titte-vb

Velkommen til! :)

Anmeld

23. november 2010

als-vb

Hej og velkommen til. Når tøsen er puttet ved 19 tiden plejer resten af aftenen med at gå med at flade så meget ud som muligt, kan være der lige bliver ryttet lidt op, lagt vasketøj sammen ol. eller talt lidt i tlf. Men det meste af min aften går med at holde sofaen nede. Og det er jo egentlig nok det der er problemet. burde jo lave noget produktivt eller få bevæget mig (har et ret stillesiddende arbejde). Men jeg kan ikke tage mig sammen om aftenen.

Anmeld

23. november 2010

Kirle-vb

Hej og velkommen til. Ja vi har en dreng på 3 år der sover præcis kl.19 så aftener her går med kæresterier, praktiske gøremål og at se alt for meget tv ;) Vi tager gerne en 1-2timer hvad der skal laves også slapper vi af og nyder hinanden. Vi går ikke på skype, div. debatsider medmindre vi er alene hjemme fordi vi prioterer at holde kæresteriet i live ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.