NÅ! Så prøver vi igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Honningblomst

Held og lykke...motion er ikke så vigtog for et vægttab...der hvor det batter er ved kosten. Tilgengæld får du det godt efter motion, den krop bliver smuk at se og føle på og ikke mindst, så bliver du meget sundere og får meget mere energi.
Men ved vægttab der gør det ikke så meget.
Jeg havde mange mange år hvor jeg ikke dyrkede motion og så begyndte jeg ret intensivt og det er bare den bedste form for afstressning. Så måske du bare skal igang...ang. fedtforbrænding så er en gåtur jo super fin og bare det at cykle frem for at tage bilen osv.
held og lykke..
Knus Eva..kun tre uger til motion...weeee....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Smukkert

kitty skriver:

Jeg synes det er super godt, at du er kommet til den beslutning, at du har meldt dig til! Den eneste der kan gøre noget ved problemet er jo dig selv.. Og det er bestemt ikke spydigt eller hårdt ment, men bare en irriterende sandhed. Og vær stolt over at du er kommet til det punkt! Sejt!! Du har jo tabt dig for nylig, så vidt jeg har ku se på dine status'er, så du ved du kan!! Nu skal du bare starte op igen, og tro på at det nok skal ske på sigt... Jeg har været igang en uge og har tabt 100 gr.. det er jo ikke alverden, men så har jeg da "kun" 9,9kg tilbage.. hihi
Hvis din mor nu ikke er så god til at støtte op om træningen, var det så ikke en idé og lokke en køkkenvægt ud af hende..? Hun kunne evt. låne dig sin egen, indtil du selv får penge til en? Eller måske synes hun du er stærk, fordi du vil begynde projektet og måske give dig en? -Fordi hun kan mærke, hvor meget det betyder for dig? Jeg har købt min for 100 kr, og jeg ved godt at det kan være nogle trælse penge. Men hvis det kan give dig et boost i selvilliden, er det så måske pengene værd?

Du må gerne skrive, hvis du synes det er lidt spøjst at komme igang på madlog, eller bare er frustreret! Jeg er også med i gruppen derinde, under navnet KittyKay!

Tusind tak for dit indlæg.. Det er meget opmuntrende .

Jeg har ca. 400kr at leve for resteen af måneden.. og ud af dem er jeg nødt til at købe mig nogle lange jogginsbukser, for dem jeg kan passe går kun til knæene og guuud hvor er der blevet koldt! .
Min mor har ingen køkkenvægt . Hun har heller ingen penge.. Faktisk har jeg lånt hente omkring 1000kr :/.

Det går mig rigtig meget på at hun aflyser træning konstant.. Og hun bliver bare sur, når jeg kommenterer det.
Min veninde træner i samme center, men i en anden by - og hun vil måske træne med mig i slutningen af denne måned. Så håber jeg det hjælper lidt på at jeg kan komme derned.

Nu hvor jeg er så langt henne vokser bebz også med lynets hast og jeg får mere væske i kroppen, så det er ikke særlig opmuntrende at gå på vægten .
I januar vejde jeg 81,5kg... Nu 102,6kg.. Det er 20kg på under et år! .

Jeg har et mål... Jeg NÆGTER at være fed på billederne der skal tages til barnedåben.. Så nu skal der bare ske noget.

Anmeld

6. september 2009

Smukkert

mor_sabina skriver:

Vil lige trøste dig med at jeg tog 34 kilo på under min graviditet og den første uge røg der 17 kilo og nu er de 27 væk så hold modet oppe Men det er hårdt ved kroppen med sådan en vægtøgelse det ved man så til næste gang 
Held og lykke med kur og graviditet

Mange tak .
Men havde du taget mange af dem på i uge 30 allerede?

Man siger jo det bliver værst i slutningen.. og ja, jeg synes nu allerede det er slemt.
Magter ikke at tage mere på nu . ØV! Hvorfor kan man ik bare lige trykke på en knap, så rasler det hele af? Jeg synes det er svært..

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

T231109 skriver:

Mange tak .
Men havde du taget mange af dem på i uge 30 allerede?

Man siger jo det bliver værst i slutningen.. og ja, jeg synes nu allerede det er slemt.
Magter ikke at tage mere på nu . ØV! Hvorfor kan man ik bare lige trykke på en knap, så rasler det hele af? Jeg synes det er svært..

Kan jeg godt forstå. Jeg tog jævn på over hele graviditeten. Men jeg krydser fingre for at de nok skal rasle ligeså hutigt af dig igen. Amiingen tager altså sandt nok noget med sig

Anmeld

7. september 2009

Smukkert

mor_sabina skriver:

Kan jeg godt forstå. Jeg tog jævn på over hele graviditeten. Men jeg krydser fingre for at de nok skal rasle ligeså hutigt af dig igen. Amiingen tager altså sandt nok noget med sig

Så må vi da håbe jeg kan amme .

Jeg har siden igår tabt 0,8kg, så nu vejer jeg 101,8kg
Skønt når det går ned ad

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

T231109 skriver:

Så må vi da håbe jeg kan amme .

Jeg har siden igår tabt 0,8kg, så nu vejer jeg 101,8kg
Skønt når det går ned ad

Det er jo også kun godt med noget mption og det siges at gøre fødslen nemmere, ihvertfald tror jeg det kommer dig tilgode bagefter er godt nok træt af at jeg ikke motionerede noget mere for er jo hekt i nul nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.