NÅ! Så prøver vi igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. september 2009

TbCp

Fra imorgen starter vi herhjemme igen kur.

Min mand har for en del år tilbage tabt sig rigtig mange kilo på kort tid og den metode han brugte dengang vil vi nu følge.
Det handler om flere måltid spredt ud over dagen, tælle kalorier m.v.
Han har idag lavet madplan til mandag + tirsdag, med kalorieudregninger m.v. så jeg skal have handlet ind til det imorgen.

Jeg vil gerne af med minimum 5kg og min mand skal nok af med omkring 15kg.

Jeg HADER bare at dyrke motion og min mand elsker det..... rimlig træls
Håber det bliver nok at ændre på vores madvaner.

Så i aften står den altså på en stor pose blandselv slik Sidste gang i meget meget lang tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

mor_sabina

TbCp skriver:

Fra imorgen starter vi herhjemme igen kur.

Min mand har for en del år tilbage tabt sig rigtig mange kilo på kort tid og den metode han brugte dengang vil vi nu følge.
Det handler om flere måltid spredt ud over dagen, tælle kalorier m.v.
Han har idag lavet madplan til mandag + tirsdag, med kalorieudregninger m.v. så jeg skal have handlet ind til det imorgen.

Jeg vil gerne af med minimum 5kg og min mand skal nok af med omkring 15kg.

Jeg HADER bare at dyrke motion og min mand elsker det..... rimlig træls
Håber det bliver nok at ændre på vores madvaner.

Så i aften står den altså på en stor pose blandselv slik Sidste gang i meget meget lang tid!

Der er udsigt til det samme herhjemme. I aften står den på pizza og den sidste pose chips og imorgen melder vi os ind i madlog og ser hvordan det kommer til at gå, ihvertfald skal der en anden kostplan på bordet og den står på masser af grøntsager og magert kød. Jeg vil gerne tabe mig de sidste 12 kilo og tror min mands mål er lige omkring det samme 10- 12 kg. Måske vi skulle lave en opdatering i morgen aften og se hvordan dagen er gået 

Held og lykke Lange gåture op og ned ad strøget i rask tempo gælder også

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

Held og lykke med kuren.

Forstår ikke du synes motion er det værste.. hehe.. det er da det fedeste kick man får af en god omgang spinning eller lign Maden i sig selv, kan jo desværre ikke altid gøre værket selv. Men pøj pøj

Anmeld

6. september 2009

TbCp

Jane84 skriver:

Held og lykke med kuren.

Forstår ikke du synes motion er det værste.. hehe.. det er da det fedeste kick man får af en god omgang spinning eller lign Maden i sig selv, kan jo desværre ikke altid gøre værket selv. Men pøj pøj

Jeg KEEEEEDER mig når jeg dyrker motion

Måske jeg bare ikke har fundet min sportsgren endnu.
Problemet ligger måske også lidt i at jeg måske synes det er fedt de første gange.... men når det så bare er det samme igen og igen og igen så mister jeg interessen for det.

Jeg cyklede med idag da manden var ude at løbe, men det er jo ikke fordi det giver så meget.

En lang gåtur ELSKER jeg... der kan man jo snakke sammen imens men det giver jo desværre nok ikke så meget.

Håber lidt at den nye livsstil.... til at starte med kosten... kan give mig lyst til at gøre mere ved motionen også

Anmeld

6. september 2009

TbCp

mor_sabina skriver:

Der er udsigt til det samme herhjemme. I aften står den på pizza og den sidste pose chips og imorgen melder vi os ind i madlog og ser hvordan det kommer til at gå, ihvertfald skal der en anden kostplan på bordet og den står på masser af grøntsager og magert kød. Jeg vil gerne tabe mig de sidste 12 kilo og tror min mands mål er lige omkring det samme 10- 12 kg. Måske vi skulle lave en opdatering i morgen aften og se hvordan dagen er gået 

Held og lykke Lange gåture op og ned ad strøget i rask tempo gælder også

Det kunne da være en fin ide.... måske man tager det lidt mere "seriøst" når man skal opdatere andre om hvordan dagen er gået.

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

Måske en trænings partner ville være en ide for dig? Så kan I snakke mens i træner og på den måde glemmer I måske tid og sted, samtidig med at I får motion  Det hjælper for mig..

Anmeld

6. september 2009

mor_sabina

TbCp skriver:

Det kunne da være en fin ide.... måske man tager det lidt mere "seriøst" når man skal opdatere andre om hvordan dagen er gået.

Det er hermed en aftale

Anmeld

6. september 2009

Smukkert

Ja, mammutten her skal også tage mig groft sammen.
Det er endelig ved at gå op for mig hvor FED jeg egentlig er blevet .

For 14 dage siden vejde jeg 98,8kg.. Nu vejer jeg 102,6kg!!
Det kan godt være jeg er 29 uger henne, men så meget tager en bebz altså ikke på.
Det er hårdt at have en BMI på over 35, når ens sind slet ikke er med. Jeg føler mig ikke fed, men når jeg ser mig selv i spejlet, kan jeg jo godt se jeg er blevet det. Jeg kan ikke kende mig selv. Mit ansigt er gemt i dobbelthager nu! .
Så hårdt!

Jeg har nu meldt mig ind på madlog, men kan ikke taste noget ind endnu, da jeg ingen køkkenvægt har. Penge har jeg heller ikke, fordi jeg bor i en 3værelses lejlighed allerede nu. Økonomien bliver bedre når jeg har født.
Indtil da er det havregryn og mors mad .. Så er det ikke helt nemt at leve sundt.

Jeg nyder at træne med min mor, men hun aflyser bare konstant, så jeg kommer ikke derned . Har ikke selvtillid nok til at stå dernede mutters alene og svede endnu.

*Øv, mit humør er dårligt

Anmeld

6. september 2009

mor_sabina

T231109 skriver:

Det kan godt være jeg er 29 uger henne, men så meget tager en bebz altså ikke på.
Det er hårdt at have en BMI på over 35, når ens sind slet ikke er med. Jeg føler mig ikke fed, men når jeg ser mig selv i spejlet, kan jeg jo godt se jeg er blevet det. Jeg kan ikke kende mig selv. Mit ansigt er gemt i dobbelthager nu! .
Så hårdt!

Jeg har nu meldt mig ind på madlog, men kan ikke taste noget ind endnu, da jeg ingen køkkenvægt har. Penge har jeg heller ikke, fordi jeg bor i en 3værelses lejlighed allerede nu. Økonomien bliver bedre når jeg har født.
Indtil da er det havregryn og mors mad .. Så er det ikke helt nemt at leve sundt.

Jeg nyder at træne med min mor, men hun aflyser bare konstant, så jeg kommer ikke derned . Har ikke selvtillid nok til at stå dernede mutters alene og svede endnu.

Vil lige trøste dig med at jeg tog 34 kilo på under min graviditet og den første uge røg der 17 kilo og nu er de 27 væk så hold modet oppe Men det er hårdt ved kroppen med sådan en vægtøgelse det ved man så til næste gang 
Held og lykke med kur og graviditet

Anmeld

6. september 2009

otlitrom

T231109 skriver:

Så hårdt!

Jeg synes det er super godt, at du er kommet til den beslutning, at du har meldt dig til! Den eneste der kan gøre noget ved problemet er jo dig selv.. Og det er bestemt ikke spydigt eller hårdt ment, men bare en irriterende sandhed. Og vær stolt over at du er kommet til det punkt! Sejt!! Du har jo tabt dig for nylig, så vidt jeg har ku se på dine status'er, så du ved du kan!! Nu skal du bare starte op igen, og tro på at det nok skal ske på sigt... Jeg har været igang en uge og har tabt 100 gr.. det er jo ikke alverden, men så har jeg da "kun" 9,9kg tilbage.. hihi
Hvis din mor nu ikke er så god til at støtte op om træningen, var det så ikke en idé og lokke en køkkenvægt ud af hende..? Hun kunne evt. låne dig sin egen, indtil du selv får penge til en? Eller måske synes hun du er stærk, fordi du vil begynde projektet og måske give dig en? -Fordi hun kan mærke, hvor meget det betyder for dig? Jeg har købt min for 100 kr, og jeg ved godt at det kan være nogle trælse penge. Men hvis det kan give dig et boost i selvilliden, er det så måske pengene værd?

Du må gerne skrive, hvis du synes det er lidt spøjst at komme igang på madlog, eller bare er frustreret! Jeg er også med i gruppen derinde, under navnet KittyKay!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.