Aaalt for mange penge, bibi...alt for mange!!!
Chokoladekalendrene plejer at være fra Aldi til 6 kr stykket, og jeg vil regne med de når at spise 10 kalendre hver i December fordi alle de store kommer med chokoladekalender, Mormor kommer med chokoladekalender osv osv...
Så er der pakkekalender til 3 unger, og dét koster boksen, for jeg gider ikke noget lort (noget med små dele, noget der hurtigt går i stykker, noget de ikke gider), og jeg TØR SLET SLET IKKE SKRIVE hvad vi plejer at give for de 72 gaver :ohmy:
Men vi plejer at gå i BR på strøget og sige vi skal bruge 72 gaver, 48 til drenge (og så får de alderen) og 24 til en pige (og så får de aldren), og så siger jeg at der ikke må være junk i mellem (tattoveringer, hønseringe og glaskugler), og så får de vores mobilnummer og besked på at ringe når de er opdelt og indpakket og klar til afhentning.
Og så sortner det lidt for øjnene, og så kigger vi lidt på hinanden, og så er julen skudt i gang......
Og det VÆRSTE er næsten, at mine unger tror på julemanden og dermed tror det er HAM der er så skide gavmild :laugh: :laugh: :laugh:
Vi prøvede også en gang at købe pakkekalender fra QXL, men det var udelukkende junk der røg ud under nytårs rengøringen.
Og så må jeg indrømme at jeg faktisk overvejer det med adventsgaver i år, for det andet er helt ekstremt og ganske unødvendigt. Men det må jeg lige have vendt med kæresten som mere er til pakkekalenderen.... ;)
Anmeld