Hej Bacon,
Her kommer lige en lille roman

Vi flyver altid med SAS eller THAI AIRWAYS, da de er de eneste der flyver direkte fra København til Bangkok.
Flyvetiden er ca. 11 timer afhængig af vejret.
Vi synes at THAI er bedst da de flyver fra DK omkring kl. 15, hvilket passer fint med børn, da de jo så får mad og er "putteklar" kl. 19-20... Og så lander man i Bangkok kl. ca. 7 om morgenen thai-tid, så der har du en hel dag... Selvom man er lidt træt.
SAS flyver vidst fra DK om aftenen ved 22-23 tiden, og så lander man ved 14 tiden thai-tid.
Når man flyver hjem fra thailand, så flyver man omkring midnat thai-tid (gælder både SAS og THAI), og lander i CPH omkring 7.00 om morgenen DK-tid, det er også genialt, for ungerne er så dejligt trætte... Noah har sovet hele vejen hjem begge gange

Da vi var dernede i Marts gav vi 6940 pr. voksen, og 2020 pr. voksen i lufthavnsafgift, så det er totalt 8960 kr. pr. voksen.
Noah som var under 2 år på det tidspunkt og ikke havde sit eget sæde kostede, 690 kr. og 232 kr. i lufthavnsafgift, så det er 922 kr. for ham.
Jeg har lige tjekket priser på en tur til Juni 2010 i 3 uger, der er vi jo 2 voksne, Noah på 2½ og Nana på ½ år, der vil det koste TOTALT inkl. skatter 18.000 for os alle 4.
Så det er klart billigst om sommeren, hvor det er lavsæson i Thailand.
Det er dyrest at rejse mellem: medio december til primo marts.
Mine forældre skal derud her d. 27/9 i 4 uger og de skal kun give 4400 pr. voksen inkl. skatter - hvilket jo er helt vildt billigt.
Du kan prøve at søge på
www.momondo.dk der kan man søge på direkte fly.
Min mor siger at det godt kan betale sige at booke gennem Sverige, da de giver 75% børne rabat, hvor i mod DK kun giver 25%. Der kan man også vælge Kastrup som afrejse lufthavn.
Håber at du kan finde hoved og hale i alt det jeg lige fik skrevet ned

Knus