Svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Rasmine

Er der nogen som går til svømning med ungerne?
Mille startede i mandags, kl. 18-18.40.

Stakkels Razz, han VILLE bare med i vandet.
Og det viser sig at der er et plaskehold lige inden Mille skal i.
Men jeg går og overvejer hva dælan jeg skal gøre.
Mille bliver jo nødt til at klæde om sammen med mig og Razz, og så sidde og vente på at hun skal i, ½ time senere.
-Men eftersom jeg kender Mille ret godt, VED jeg at det nok bliver svært for hende.
Hvordan de-aktiverer man en 5 årig, med krudt i røven, som skal sidde og vente en ½ time?

Razz og Lars var i svømmehal i formiddags, og Rasmus eeeeelsker det bare, hopper ud fra kanten, og får hovedet under vand, og griner bare af det. Og vil i den store rutchebane igen og igen og igen. Så det er jo næsten synd for ham, at han ikke kan gå til svømning, fordi moren synes det er fysisk/logistisk umuligt pga en 5 årig svømmesmølf?

Mette - uden ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Lene76

ej hvor sjovt min Mille er osse startet til svømning... dog i onsdags

venter lidt med Viktor endnu, så intil videre må han nøjes med at komme i svømmehallen sammen med mor og far og pigerne.

hva med mille kan hun ik være med den halve time razz er i vandet el??? hvis det er sådan noget mor barn halløj??

Anmeld

6. september 2009

Rasmine

Jeg ved det faktisk ikke, Lene.
Men det var da en god ide.
Hun var HELT færdig efter svømning i mandags, så ved ikke om hun kan klare at være i vandet så længe. Men det er da forsøget værd.

Haha, den lille lort, hun er den eneste på holdet som ikke har vinger og luffer på.
-Så sidder mor der, og er lidt stolt, og tager billeder og smiler.
Fårk, hvor blev vores små børn af?

Anmeld

6. september 2009

Lene76

ja jeg kender det godt.... det plaskehold mille er kommet på er det osse nogel store børn som har gået i ca 1 år.... de var lidt vildsomt så alle de nye ville ik i vandet lidt et problem så 3 forældre prøvede forgæves at lokke børnene i vandet....mille blev heldivis ( så moren som er tidligere svømmer var stolt) 

men vores små børn hehe ja jeg ved det ik.... syntes de blir så store Mille blir 5 på næste lørdag og vupti så var viktor 2 må snart lave en mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.